Valkea Media z komunikacją kampanii wellnessowej Oriflame

Agencja Valkea Media odpowiada za strategię i realizację komunikacji nowego projektu marki Oriflame – „Glow Up”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Valkea Media z komunikacją kampanii wellnessowej Oriflame
mat.pras.

„Glow Up by Oriflame” to długofalowa kampania skierowana do młodych, aktywnych kobiet, które świadomie dbają o siebie, poszukują równowagi między ciałem a umysłem i budują styl życia oparty na samoakceptacji, uważności i codziennych rytuałach wellbeingu. 

Kampania zachęca do redefinicji piękna – nie jako efektu perfekcji, lecz jako rezultatu spójnych, prostych działań: troskliwego ruchu, świadomego odżywiania, chwili na refleksję i odpoczynek. To podejście znajduje wyraz nie tylko w przekazie kampanii, ale również w strukturze komunikacji – skupionej na budowaniu wspierającej społeczności i autentycznych relacjach z odbiorczyniami.

Valkea Media odpowiada za kompleksowe prowadzenie komunikacji kampanii w mediach społecznościowych (Instagram, TikTok), działania z zakresu influencer marketingu oraz tworzenie treści UGC. „Glow Up” funkcjonuje w ramach osobnego kanału komunikacyjnego, niezależnego od głównych profili Oriflame.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?