Value Media i Saatchi&Saatchi IS wygrały przetargi na obsługę reklamową Allianz Polska

Dom mediowy Value Media (Group One) po wygranym przetargu zajmie się obsługą mediową Allianz Polska w internecie. Ubezpieczyciel rozpoczyna też współpracę z agencją Saatchi&Saatchi IS.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media i Saatchi&Saatchi IS wygrały przetargi na obsługę reklamową Allianz Polska
Shutterstock.com

Przetarg na obsługę mediową dotyczył przygotowania propozycji działań w internecie, w tym także opracowania strategii i zakupu mediów na potrzeby kampanii internetowych, których celem jest sprzedaż ubezpieczeń Allianz przez internet i telefon. Działania będą prowadzone w internecie, z wykorzystaniem narzędzi marketingu efektywnościowego.

- W wyniku przetargu wybraliśmy do współpracy partnera, którego oferta była najbardziej dopasowana do naszych potrzeb i spełniała nasze oczekiwania. Ważnym kryterium było także dla nas międzynarodowe doświadczenie domu mediowego, ponieważ zaplanowana współpraca obejmuje działania nie tylko na polskim rynku, ale także w innych krajach naszego regionu. Doceniliśmy także mocne kompetencje analityczne zespołu dedykowanego do obsługi Allianz - uzasadnia Marcin Warszewski, dyrektor zarządzający regionalnego zespołu ds. sprzedaży bezpośredniej Allianz.

Value Media pokonał w przetargu K2 Media, Cube Group i Sales&More. W przeszłości za obsługę ubezpieczyciela w internecie odpowiadała agencja OS3. Umowa z Value Media została zawarta na czas nieokreślony.

Ubezpieczyciel rozstrzygnął również przetarg na obsługę kreatywną, w którym brały udział agencje Artegence, Saatchi&Saatchi IS, 2012 Agency, Grandes Kochonos i K2. Wybrał do współpracy Saatchi&Saatchi IS

Wcześniej za działania reklamowe Allianz Polska odpowiadał wewnętrzny dział marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK