Value Media i Saatchi&Saatchi IS wygrały przetargi na obsługę reklamową Allianz Polska

Dom mediowy Value Media (Group One) po wygranym przetargu zajmie się obsługą mediową Allianz Polska w internecie. Ubezpieczyciel rozpoczyna też współpracę z agencją Saatchi&Saatchi IS.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media i Saatchi&Saatchi IS wygrały przetargi na obsługę reklamową Allianz Polska
Shutterstock.com

Przetarg na obsługę mediową dotyczył przygotowania propozycji działań w internecie, w tym także opracowania strategii i zakupu mediów na potrzeby kampanii internetowych, których celem jest sprzedaż ubezpieczeń Allianz przez internet i telefon. Działania będą prowadzone w internecie, z wykorzystaniem narzędzi marketingu efektywnościowego.

- W wyniku przetargu wybraliśmy do współpracy partnera, którego oferta była najbardziej dopasowana do naszych potrzeb i spełniała nasze oczekiwania. Ważnym kryterium było także dla nas międzynarodowe doświadczenie domu mediowego, ponieważ zaplanowana współpraca obejmuje działania nie tylko na polskim rynku, ale także w innych krajach naszego regionu. Doceniliśmy także mocne kompetencje analityczne zespołu dedykowanego do obsługi Allianz - uzasadnia Marcin Warszewski, dyrektor zarządzający regionalnego zespołu ds. sprzedaży bezpośredniej Allianz.

Value Media pokonał w przetargu K2 Media, Cube Group i Sales&More. W przeszłości za obsługę ubezpieczyciela w internecie odpowiadała agencja OS3. Umowa z Value Media została zawarta na czas nieokreślony.

Ubezpieczyciel rozstrzygnął również przetarg na obsługę kreatywną, w którym brały udział agencje Artegence, Saatchi&Saatchi IS, 2012 Agency, Grandes Kochonos i K2. Wybrał do współpracy Saatchi&Saatchi IS

Wcześniej za działania reklamowe Allianz Polska odpowiadał wewnętrzny dział marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce