Value Media i SalesTube wygrały przetarg Pracuj.pl na działania b2B ecommerce

Należące do GroupOne agencje Value Media i SalesTube wygrały przetarg Grupy Pracuj.pl, portalu rekrutacyjnego. Będą współpracować przy planowanej kampanii b2b ecommerce- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media i SalesTube wygrały przetarg Pracuj.pl na działania b2B ecommerce

Value Media i SalesTube będą odpowiadać za planowanie i zakup mediów w kanałach cyfrowych w ramach kampanii reklamowej, którą Grupa Pracuj.pl planuje skierować do nowych klientów B2B.

Nie udało nam się ustalić, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu. Termin startu kampanii nie został ujawniony.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-pracuj-wyniki-finansowe-237-mln-zl-wplywow-43-5-mln-zl-zysku-i-140-mln-zl-dlugow,7171241358227585a##

Od września br. Grupa Pracuj.pl prowadziła kampanię pod hasłem „Szef i reszta”. Planowaniem i zakupem mediów do tych działań zajmuje się agencja K2, która kilka tygodni wcześniej wygrała przetarg platformy na realizację kampanii. K2 zajmuje się stałą obsługą Pracuj.pl w obszarze b2c.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały