SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media i SalesTube wygrały przetarg Pracuj.pl na działania b2B ecommerce

Należące do GroupOne agencje Value Media i SalesTube wygrały przetarg Grupy Pracuj.pl, portalu rekrutacyjnego. Będą współpracować przy planowanej kampanii b2b ecommerce- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Article

Value Media i SalesTube będą odpowiadać za planowanie i zakup mediów w kanałach cyfrowych w ramach kampanii reklamowej, którą Grupa Pracuj.pl planuje skierować do nowych klientów B2B.

Nie udało nam się ustalić, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu. Termin startu kampanii nie został ujawniony.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-pracuj-wyniki-finansowe-237-mln-zl-wplywow-43-5-mln-zl-zysku-i-140-mln-zl-dlugow##

Od września br. Grupa Pracuj.pl prowadziła kampanię pod hasłem „Szef i reszta”. Planowaniem i zakupem mediów do tych działań zajmuje się agencja K2, która kilka tygodni wcześniej wygrała przetarg platformy na realizację kampanii. K2 zajmuje się stałą obsługą Pracuj.pl w obszarze b2c.

 

Dołącz do dyskusji: Value Media i SalesTube wygrały przetarg Pracuj.pl na działania b2B ecommerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl