SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media zajmie się kampanią "Odpoczywaj w Polsce-bezpiecznie"

Polska Organizacja Turystyczna wybrała dom mediowy Value Media, należący do Group One do przeprowadzenia kampanii społeczno-informacyjnej pod hasłem "Odpoczywaj w Polsce - bezpiecznie" - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Gdańsk, fot. Shutterstock.comGdańsk, fot. Shutterstock.com

W konkursie ofert ogłoszonym przez POT w drugiej połowie maja br. oferty złożyło 11 firm. Oprócz Value Media były to: Feno, Good Taste Agency, ClickAd Interactive, Mexad, Time SA, Cityboard Media, Media People, Novitzki Group, Sarigato i Aplan Media.

Początkowo POT wybrał ofertę firmy Sarigato, jednak firma ta odstąpiła od podpisania umowy. Wtedy Organizacja zdecydowała się na wybór oferty Value Media.

Celem kampanii ma być zachęcenie turystów i potencjalnych turystów - mieszkańców Polski do podejmowania aktywności turystycznej w kraju i poinformowanie ich jak robić to bezpiecznie. Dodatkowo działania te mają pokazać, że dzięki wypracowanym przez branżę turystyczną rozwiązaniom podróżowanie po Polsce jest bezpieczne.

Budżet kampanii wynosi 152,3 tys. zł, a ma być ona zrealizowana w najbliższym czasie.

Dołącz do dyskusji: Value Media zajmie się kampanią "Odpoczywaj w Polsce-bezpiecznie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl