SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media przejmuje od Maxusa obsługę mediową TVP

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii zlecanych przez Telewizję Polską. Będzie dla niej pracować przez rok i w tym czasie obsłuży budżet wyceniony na 9,8 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Siedziba Telewizji Polskiej, fot. PAP / Paweł KulaArticle

Przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej rozpoczął się na początku grudnia ub.r. Oferty w nim złożyły trzy domy mediowe: Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), Value Media (Group One) i Maxus. Ten ostatni bronił obsługi TVP.

Value Media wyceniło swoją ofertę na nieco ponad 9,8 mln zł brutto, Carat Polska - na ponad 9,77 mln zł brutto i Maxus na nieco ponad 9,52 mln zł brutto.

Roczny budżet mediowy Telewizji Polskiej wynosi 7,991 mln zł netto (ponad 9,8 mln zł brutto). Z tego 760 tys. zł netto zostanie rozliczone w barterze, a pozostałe 6,836 mln zł netto - w gotówce. Roczne wynagrodzenie wybranego domu mediowego ma wynosić 395 tys. zł netto.

Value Media zajmie się m.in. tworzeniem strategii mediowych oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii zlecanych przez TVP. Będą one obejmować radio, prasę, outdoor, kina, internet, działania niestandardowe oraz anteny Telewizji Polskiej.

W ramach rozliczeń barterowych Telewizja Polska będzie emitować na swoich antenach kampanie zlecane przez Value Media, a będące działaniami jego klientów bądź innych mediów. W przypadku tych rozliczeń stosowana będzie sprzedaż cennikowa, przy 55 proc. rabacie cen podanych w cenniku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Value Media przejmuje od Maxusa obsługę mediową TVP

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CzarneOczy
Czy mnie oczy mylą?
Biedna, zadłużona, bez kasy TVP Kursk wybrała najdroższą ofertę z przetargu?
A co na to CBA?
A to koledzy więc nic na to :-(
odpowiedź
User
marketer
ciekawy ruch ...
odpowiedź
User
mistrz
JA będąc reklamodawcą właśnie idąc śladem Wyborczej nie dawał zarobić TVP!!!
Uważam że TVP jest tubą PIS i nie jest obiektywną telewizją....
Dlatego jeżeli jesteś reklamodawcą korzystającym z mediów telewizyjnych to proszę być nie dawał zarobić Telewizji Polskiej... Są inne telewizje warte jak Polsat , TVN , Puls i kilka innych nadawców.
Szkoda kasy na SZKODNIKA TV!!!
odpowiedź
User
Nicked
Ktoś chciał zakończyć współpracę za wszelką cenę... ;)
odpowiedź
User
Komentator
Zaszła dobra zmiana ;)
odpowiedź