SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media obronił budżet mediowy TVP. 28 mln zł na reklamy

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg Telewizji Polskiej na obsługę jej budżetu mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Roczny budżet nadawca wycenił na 28,29 mln zł brutto.

fot. akpaArticle

Value Media, który obecnie obsługuje mediowo TVP walczył w przetargu z FullSix Media (Havas Media Group).

Value Media złożył ofertę z ceną 28,29 mln zł. Fullsix Media ceny nie podało. Ofertę tej ostatniej agencji ostatecznie odrzucono.

Budżet TVP przeznaczony do obsługi mediowej wynosi 28,29 mln zł. Na kwotę tę składają się koszty zewnętrznego wykonania usług (czyli m.in. zakup mediów), w wysokości nie wyższej niż 22,182 mln zł netto (27,28 mln zł brutto). Pozostała kwota 818 tys. zł netto (ponad 1 mln zł brutto) to maksymalne wynagrodzenie agencji w ciągu roku współpracy.

Umowa zostanie bowiem zawarta na 12 miesięcy, począwszy od 1 października br. Telewizja Polska określiła progi rabatów, jakich oczekuje od domu mediowego w zakupie konkretnych mediów. 

Value Media zajmie się planowaniem i zakupem mediów, tworzeniem strategii mediowych zlecanych przez TVP kampanii reklamowych, oceną ofert mediów, rekomendowaniem nowych kreatywnych rozwiązań mediowych, produkcją kreacji, monitoringiem kampanii, ich nadzorem oraz rozliczaniem.

Dotychczasowa umowa z Value Media obowiązuje do końca września tego roku.

Większy budżet TVP

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że przeznaczony w trwającym obecnie przetargu budżet mediowy TVP jest sporo większy od tego, który trafił do Value Media jesienią ub.r. Było to początkowo 12,3 mln zł brutto, a kilka tygodni temu zwiększono go o dodatkowe 6,15 mln zł, co razem daje 18,45 mln zł.

W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto. Na koniec roku nadawca miał 2 790 etatowych pracowników zarabiających średnio 9 572 zł. Wynagrodzenie zarządu wyniosło 2,18 mln zł, prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej - na nagrody dla pracowników zostanie przeznaczone 18 mln zł - wynika ze sprawozdania abonamentowego nadawcy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Value Media obronił budżet mediowy TVP. 28 mln zł na reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl