Value Media przez kolejny rok będzie mediowo obsługiwać TVP

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii Telewizji Polskiej pokonując w nim Arena Media (Havas Media Group). Zajmie się obsługą budżetu 10 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Arena Media i Value Media zaproponowały w przetargu takie same ceny - 12,3 mln zł. Dokładnie tyle, ile na realizację tego zamówienia planowała przeznaczyć TVP.

Jednak to oferta Value Media zyskała maksymalną liczbę 100 pkt przy ocenie - agencja ta zdobyła wyższą od konkurenta m.in.  liczbę punktów za zaproponowane ceny i opusty przy zakupie mediów.

Value Media zajmie się obsługą mediową TVP od października br. Będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów, tworzenie strategii mediowych zlecanych przez TVP kampanii reklamowych, ocenę ofert mediów, rekomendowanie nowych kreatywnych rozwiązań mediowych, monitoring kampanii,ich rozliczanie itp. Do zadań agencji należeć ma też projektowanie i produkcja internetowych reklam.

W Value Media ma zostać oddelegowany do obsługi zlecanych przez TVP taki pracownik, który będzie w pełni dyspozycyjny. Publiczny nadawca określił bowiem minimalny czas reakcji takiej osoby na wezwania TVP. Między godzinami 8 a 18 ten czas reakcji nie może przekroczyć 15 minut, a w godzinach od 18 do 8 rano - maksymalnie 30 minut.

Budżet, którego obsługą zajmie się Value Media wynosi 10 mln zł netto (z VAT – 12,3 mln zł). Na kwotę tę składają się koszty zewnętrznego wykonania usług (czyli m.in. zakup mediów), w wysokości nie wyższej niż 9, 625 mln zł netto (bez VAT). Pozostała kwota 375 tys. zł to wynagrodzenie agencji w ciągu roku współpracy. Umowa zostanie bowiem zawarta na 12 miesięcy.

Jest to już kolejna umowa pomiędzy TVP a Value Media. Agencja ta pracuje dla publicznego nadawcy do 2017 roku. W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. W ub.r. zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]