SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Value Media wygrał przetarg obsługę mediową Banku Ochrony Środowiska

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska. Będzie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline, a także analitykę i działania z obszaru marketing automation.

Article

Dom mediowy Value Media i agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube zajmą się kompleksową obsługą mediów online i offline Banku Ochrony Środowiska. Współpraca obejmie doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów, a także prace związane z kreacją, paid social czy SEM.

Umowa została podpisana na 2 lata. Współpraca spółek Group One z bankiem rozpocznie się w kwietniu br. Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Zespołem dedykowanym do współpracy z klientem pokieruje Iga Wachowicz, new business & communication director w Value Media.

Value Media już pracował z Bankiem Ochrony Środowiska. W 2015 roku wspólnie z Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową banku.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Value Media wygrał przetarg obsługę mediową Banku Ochrony Środowiska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl