SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media zdobył 11,3 mln zł budżetu mediowego PKP Intercity

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową PKP Intercity. O budżet w wysokości 11,3 mln zł konkurował z Arena Media (Havas Media Group), MullenLowe MediaHub i Zenith (Publicis Media).

Article

W prowadzonym od listopada ub.r. przetargu na planowanie i zakup mediów do kampanii prowadzonych przez PKP Intercity zgłosiły się cztery domy mediowe: Value Media, Zenith, Arena Media Communications i MullenLowe MediaHub.

Value Media zaproponował cenę 11,23 mln zł, Zenith - 11,98 mln zł, Arena Media - 11,27 mln zł, a MullenLowe MediaHub - 12,46 mln zł. Budżet mediowy, jaki spółka PKP Intercity zamierza przeznaczyć na planowane działania, wynosił natomiast 11,316 mln zł.

W finale przetargu przewoźnik wybrał ofertę Value Media, trzy pozostałe zostały odrzucone. Value Media zajmie się dla PKP Intercity m.in. doradztwem przy prowadzonych kampaniach reklamowych, planowaniem i zakupem mediów na potrzeby ich realizacji.

Umowa będzie obowiązywała przez rok od 1 marca br.

Poprzednio obsługą mediową PKP Intercity zajmował się dom mediowy MEC wybrany przez przewoźnika w przetargu pod koniec 2015 roku. Umowa była zawarta do września 2017 r., a jej wartość opiewała na 18 mln zł. Nie udało nam się ustalić, który dom mediowy zajmował się planowaniem i zakupem mediowym dla przewoźnika w ostatnich miesiącach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Value Media zdobył 11,3 mln zł budżetu mediowego PKP Intercity

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej Szewczenko
Bedzie na otarcie łez po Idea Banku, Lorealu i jeszcze paru innych.
odpowiedź
User
Hello
Bedzie na otarcie łez po Idea Banku, Lorealu i jeszcze paru innych.
}

A potem strata PKP z tych samych przyczyn co ww. klientów.
odpowiedź