Vanish w reklamie podważa skuteczność Ariela i Persila

W telewizji i w internecie pojawiła się nowa reklama odplamiacza Vanish, w której marka podważa skuteczność usuwania plam przez kapsułki piorące Ariel i Persil.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Vanish w reklamie podważa skuteczność Ariela i Persila

Vanish, Ariel i Persil to marki należące do różnych producentów. Są to odpowiednio: Reckitt Benckiser, Procter&Gamble i Henkel.

Choć nie należą do jednej kategorii produktowej, to jednak pośrednio ze sobą konkurują: Vanish to środek odplamiający, zaś Persil i Ariel to kategoria środków piorących. Te dwie ostatnie marki od pewnego czasu w swojej komunikacji podkreślają, że ich kapsułki mają nie tylko właściwości piorące, ale także skutecznie usuwają plamy. 

W nowym spocie Vanisha bohaterka reklamy informuje, że nadszedł czas, by rozstrzygnąć rzeczywiście kapsułka Ariel i Persil wystarczy do tego, by pozbyć się uporczywych plam. Po czym informuje, że setki Polaków potwierdziły, że 9 na 10 plam Vanish usuwa lepiej niż sama kapsułka Ariel i Persil.

Spot kończy się wezwaniem: “Dodawaj Vanish do każdego prania!”. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski