SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vectra zmienia logo i identyfikację wizualną. „Dodaliśmy energii”

Operator kablowy Vectra zmienił logo i identyfikację wizualną. Uprościł je i zdynamizował, wprowadzając nowe kolory przewodnie – żółty i niebieski. Ostatni taki lifting miał miejsce sześć lat temu.

Article

Spółka na razie promuje zmianę filmem na YouTube i w mediach społecznościowych. Wkrótce jednak ruszyć ma szeroka kampania, promująca ją. W komunikacie skierowanym do odbiorców Vectra podkreśla, że zmiana loga jest konsekwencją innych zmian, jaki zaszły w ostatnich miesiącach. - Rok 2020 jest szczególnym czasem dla Vectry. W wyniku dołączenia Multimedia Polska do Grupy Vectra staliśmy się największym operatorem telewizji kablowej w Polsce – czytamy w nim. Multimedia zostały kupione przez Vectrę w lutym br. 

Firma zaznacza, że udostępnia stopniowo kolejne narzędzia, sprawiające, że kontakt z nią staje się prostszy i nowoczesny. - Zupełnie jak nasze nowe logo. Co zmieniliśmy? Po pierwsze, sam napis - dzięki zastosowaniu nowej, bardziej przyjaznej czcionki. A po drugie, dodaliśmy naszemu znakowi energii, które realizuje żółty obiekt graficzny symbolizujący literę „v” - informuje operator. Po rebrandingu logo uosabiać ma nowoczesność, dynamikę i otwartość.

Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).

 

Poprzedni redbranding Vectra przeprowadziła w 2014 roku.  W 2018 roku grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vectra zmienia logo i identyfikację wizualną. „Dodaliśmy energii”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prof
Dla mnie to taka zmiana, ze co 2-3 dnia w skrzynce, na tablicy ogloszen. Wszedzie gdzie sie da bede widzial to logo. Namolny marketing Vectry. Musze wywalac to do smieci co kilka dni, albo skrobać skrzynke na listy z okropnych nalepek.
4 0
odpowiedź
User
ton nadje
Ciekawe co na to Vistula ze swoim nowym logo...
0 1
odpowiedź
User
hnynmgfs
Przypomina logo Radia Rodzina Wrocław
1 0
odpowiedź