SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vectra wzmacnia marketing

Urszula Chincz została dyrektorem departamentu marketingu w Vectrze.

Będzie odpowiadała za projektowanie i realizowanie zadań z zakresu komunikacji marketingowej oraz zarządzania portfolio produktów VECTRY - drugiego pod względem liczby abonentów operatora kablowego w Polsce.

„Niebywale dynamiczny rozwój rynku telekomunikacyjnego sprawia, iż nie tylko usługi i oferta operatorów stają się coraz bardziej zróżnicowane, ale także drogi dotarcia do odbiorców. Wiąże się to z przyszłą indywidualizacją usług oferowanych przez naszą branżę oraz możliwością wpływania przez konsumenta na produkt. Te zmiany oznaczają konieczność dostosowania modelu komunikacji marketingowej oraz wykorzystywania nowych narzędzi, często niestandardowych. Aby sprawnie zrealizować ten cel, postanowiliśmy w ramach wewnętrznej reorganizacji wyodrębnić departament marketingu, który wcześniej był połączony z pionem sprzedaży” – mówi Tomasz Żurański, prezes VECTRA SA.

Urszula Chincz posiada ośmioletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu i promocji, zdobyte m.in. dzięki realizowaniu kampanii na rzecz firm z branży telekomunikacyjnej. Karierę rozpoczynała jako dziennikarka tygodnika Warsaw Voice. Następnie przez trzy lata była copywriterem w agencji reklamowej Leo Burnett, gdzie przygotowywała m.in. kampanie reklamowe dla Procter&Gamble, wyróżnione później nagrodą Effie i Srebrnym Lwem w Cannes. W latach 2001-2003 pracowała dla Freelance Polska, zajmując się koordynowaniem kampanii dla kluczowych klientów, m.in. UPC Polska i chello. W 2003 r. rozpoczęła pracę w UPC Polska, gdzie objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy i promocji. Do jej zadań należało m.in. planowanie i realizacja kampanii reklamowych, opracowanie długofalowej strategii komunikacyjnej dla marek  UPC i chello, oraz stała współpraca z działem sprzedaży w zakresie wdrażania kampanii promocyjnych. W 2005 r. rozpoczęła pracę dla Eden Springs Poland, gdzie powierzono jej stanowisko kierownika marketingu. W ramach prowadzenia departamentu, była odpowiedzialna przede wszystkim za planowanie i prowadzenie działań z zakresu komunikacji marketingowej, realizowanie kampanii ze szczególnym wykorzystaniem narzędzi e-marketingowych, budowanie świadomości marki oraz bliską współpracę ze szwajcarską centralą firmy. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizując się w public relations i marketingu medialnym. Wolny czas najchętniej spędza realizując pasję kulinarną. Jej hobby to także jazda konna i tenis.

Dołącz do dyskusji: Vectra wzmacnia marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl