SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vegeta z kampanią reklamową za 10 mln złotych

Firma Podravka, producent przypraw Vegeta, rusza z kampanią reklamową o wartości ponad 10 mln złotych. Pod hasłem „Z Vegetą smakuje lepiej - Wypróbuj nasze nowe smaki” ma ona wypromować nową linię produktową.

Od września w ofercie Podravki znalazło się pięć nowych wariantów Vegety (pikantna, o smaku kurczaka, z koperkiem, śródziemnomorska oraz azjatycka). Poszerzona została także linia przypraw Vegeta Natur. Wprowadzeniu na rynek nowej linii produktowej towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która ma na celu m.in. przyciągnięcie do firmy nowych konsumentów oraz wzmocnienie jej pozycji rynkowej.
 
Kampania reklamująca nową linię produktową Vegety potrwa od 24 września do 7 grudnia br. W ramach kampanii przewidziano emisję spotów w telewizji (TVP1, TVP2, TVN i Polsat), reklamę w prasie kobiecej, reklamę wielkoformatową na billboardach w największych miastach w Polsce, działania w internecie, sampling z hostessami oraz materiały POS wspierające sprzedaż produktu w miejscach zakupu. Działania będą skierowane przede wszystkim do grupy docelowej, jaką są kobiety w średnim wieku, Podravka przeprowadzi także dodatkowe działania w mediach handlowych.

Dodatkowo marka Vegeta będzie wspierana podczas październikowych imprez kulinarnych w galeriach handlowych, które odbędą się pod hasłem „Z Vegetą smakuje lepiej”. Dwudniowe imprezy obejmujące m.in. pokazy kulinarne, degustacje i konkursy odbędą się w pięciu centrach handlowych (M1 Czeladź, Galeria Słoneczna w Radomiu, M1 w Markach, Wola Park w Warszawie oraz Bonarka w Krakowie).

Całkowity koszt kampanii reklamowej wyniesie ponad 10 mln złotych. Wszystkie działania związane z obsługą tego budżetu (kreacja i PR) realizują agencje z grupy Walk. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Dołącz do dyskusji: Vegeta z kampanią reklamową za 10 mln złotych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mel
Już widać jakość kreacji, która spowoduje, że Polacy przerzucą się z Winiar na Podravkę. Hje, hje.
odpowiedź
User
Zakkahletz
Ta marka wiąże się z sentymentem ogromnej rzeszy polskich kobiet 40+, dlatego taka zmasowana, bijąca po oczach kampania może przynieść bardzo dobre efekty, dużo lepsze niż teraz mogłoby się wydawać. Zadziała efekt przypomnienia, ponownego rozbudzenia emocji wywołanego dobrymi skojarzeniami.
odpowiedź