Viaplay pokaże walki kickboxingu Glory, 20 sierpnia pierwsza transmisja

Platforma Viaplay pozyskała prawa do nadawania wszystkich walk kickboxingu organizowanych przez Glory. - Jest to fantastyczne uzupełnienie praw sportowych Viaplay w Polsce - mówi Peter Nørrelund, group chief sports officer w Viaplay.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Viaplay pokaże walki kickboxingu Glory, 20 sierpnia pierwsza transmisja
Walka Glory; fot. materiały prasowe

Umowa o współpracy Viaplay i Glory została podpisana na wiele lat, spółki nie zdradzają na jaki okres dokładnie.

Pierwszym wydarzeniem Glory transmitowanym w Viaplay będzie 81. gala Glory, która odbędzie się w sobotę, 20 sierpnia br. w Düsseldorfie. W jej ramach odbędzie się osiem walk, a wydarzeniem wieczoru będzie starcie w wadze ciężkiej pomiędzy Jamalem Ben Saddikiem i Benjaminem Adegbuyi.

- Polska jest dla nas ważnym rynkiem, dlatego bardzo cieszymy się na współpracę z Viaplay, by rozwijać kickboxing w regionie. Sztuki walki są bardzo ważnym elementem kultury sportu w Polsce i jesteśmy pewni, że partnerstwo z Viaplay wyniesie naszą dyscyplinę na nowe wyżyny - komentuje Jon Martone, executive vice president of marketing and digital w Glory.

- Glory kickboxing jest fantastycznym uzupełnieniem praw sportowych Viaplay w Polsce. Jesteśmy zachwyceni, że możemy zaoferować naszym subskrybentom transmisje tych ekscytujących wydarzeń - dodaje Peter Nørrelund, group chief sports officer w Viaplay.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/viaplay-premier-league-komentatorzy-ceny-podwyzki-problemy-techniczne-jak-zrezygnowac,7169791932061313a ##

Transmisja wydarzeń Glory to kolejne prawa sportowe w obszarze szeroko pojętego boksu, które posiada Viaplay. Platforma m.in. od zeszłego roku transmituje również KSW, a od kwietnia br. - MMA.

Viaplay w lipcu odwiedziło 1,17 mln internautów

Z danych Mediapanelu wynika, że w lipcu br. Viaplay odwiedziło 1,17 mln polskich internautów, co dało platformie 3,96 proc. zasięgu. Przy treściach z serwisu internauci spędzili średnio godzinę, 22 minuty i 34 sekundy.

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Tylko w minionym kwartale platforma pozyskała 766 tys. subskrybentów, z czego 459 tys. w krajach skandynawskich, a 307 tys. na pozostałych rynkach: w Polsce, Holandii i krajach bałtyckich.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-premier-league-canal-viaplay-jak-zamowic-plan-rozgrywek,7169793024145537a ##

Aktualnie miesięczna subskrypcja Viaplay kosztuje 34 zł, ale od marca przyszłego roku wzrośnie do 55 zł miesięcznie. Do oferty serwisu dołączą transmisje z Formuły 1. Firma tłumaczy wyższe opłaty inwestycjami w treści programowe oraz inflacją.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"