Vimeo i Canva kolejnymi partnerami TikToka

Chińska platforma społecznościowa TikTok rozpoczęła współpracę z serwisami Vimeo i Canva w zakresie oferowanych rozwiązań reklamowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vimeo i Canva kolejnymi partnerami TikToka

Vimeo i Canva pomogą małym firmom reklamującym się na TikToku usprawnić dwa główne obszary - produkcję reklam i kreatywność.

Małe firmy mogą teraz korzystać z Vimeo Create, narzędzia do produkcji wideo wspieranego przez sztuczną inteligencję, które pozwala reklamodawcom produkować i publikować reklamy bezpośrednio w Menedżerze reklam TikToka w ciągu zaledwie kilku minut.

TikTok i Vimeo współpracowały również nad opracowaniem niestandardowych szablonów wideo dostępnych wyłącznie w Vimeo Create, zoptymalizowanych pod kątem platformy TikTok.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/publicis-groupe-tiktok-umowa ##

Canva na potrzeby tworzenia reklam na TikToku udostępnia bibliotekę zawierającą ponad 50 szablonów kreacji, co skraca czas tworzenia komunikatów. Szablony reklam Canva, w połączeniu z narzędziem Publish End Points, ułatwią i uproszczą pracę twórców, umożliwiając im natywne publikowanie atrakcyjnych wizualnie treści bezpośrednio na TikToku.

TikTok jest platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, krajach nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. Analitycy oceniają, że TikTok na całym świecie ma ok. 3 mld użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media