SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VIMN rusza z aplikacją Nickelodeon Play

Viacom International Media Networks uruchamia aplikację Nickelodeon Play, pozwalającą na dostęp na urządzeniach mobilnych do kontentu z oferty kanału Nickelodeon - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To element realizacji nowej strategii koncernu.

Article

Biblioteka aplikacji Nickelodeon Play na start obejmuje ponad 120 pełnych odcinków seriali i programów oraz kilkanaście gier. Wśród dostępnych tytułów, widzowie znajdą m.in. takie jak „SpongeBob Kanciastoporty”, „Chica Vampiro. Nastoletnia wampirzyca”, „Niech żyje Król Julian”, „Game Shakers. Jak wydać grę”, „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Bella i Buldogi” czy „Sam & Cat”. Codziennie w aplikacji pojawiać się będą nowe odcinki programów i seriali.

Aplikacja pozwoli na emitowanie reklam wideo oraz stosowanie form niestandardowych jak „mistery items”, czyli zamieszczony na stronie głównej element dający możliwość dołożenia dodatkowych treści od partnerów.

Nowa aplikacja dostępna będzie na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android. Pobrać ją można z AppStore i Google Play.

Aplikacja działa już na rynku niemieckim, a już wkrótce pojawi się w Danii, Szwecji i Norwegii. Nickelodeon Play jest elementem oferty Play Plex zapowiedzianej jesienią 2015 r. przez Viacom International Media Networks, którą mają tworzyć aplikacje dedykowane każdemu z kanałów nadawcy.

Od wiosny ub.r. w Polsce dostępna jest już aplikacja MTV Play, pozwalająca na dostęp do programów z ramówki MTV Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Nickelodeona w rynku w 2015 roku wyniósł 0,74 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: VIMN rusza z aplikacją Nickelodeon Play

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl