SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vincent TV wchodzi na brytyjski rynek. Będzie współpracować z Sony i Stellify

Vincent TV, holendersko-belgijski producent programów telewizyjnych, uruchomił swój oddział w Wielkiej Brytanii. Firma nawiązała współpracę z Sony Pictures Television i Stellify Media przy pilotażowym programie telewizyjnym dla dużego nadawcy.

Article

Vincent TV to holendersko-belgijska firma zajmująca się produkcją programów telewizyjnych. W 2014 r. założyli ją Vincent ter Voert, Vera Driessen i Ruud van Breugel. Od tego czasu firma stara się adaptować na lokalnych rynkach (m.in. w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych) swoje najpopularniejsze formaty rozrywkowe. W tym gronie jest m.in. teleturniej "Who Wants To Be a Millionaire?" (w polskiej wersji pod nazwą "Milionerzy") czy reality show "RuPaul’s Drag Race" (program, który ma wyłonić spośród uczestników najciekawszą i najbardziej utalentowaną drag queen).

Teraz Simon Shalgosky, były szef globalnego rozwoju Seven Studios, oraz Daniel Brookes, były producent rozwoju ITV Studios, będą pełnić funkcję dyrektora kreatywnego i dyrektora ds. rozwoju w brytyjskim oddziale Vincent TV w Brighton. Ich zadaniem będzie stworzenie listy oryginalnych programów, które zostaną udostępnione nadawcom i serwisom streamingowym w Wielkiej Brytanii, a także na arenie międzynarodowej.

"Jeden z najbardziej innowacyjnych rynków na świecie"

Vincent TV UK zapowiada w ramach pilotażu swój debiutancki program. Ma to być teleturniej nadawany w soboty dla dużego brytyjskiego nadawcy, który będzie koprodukowany z Sony Pictures Television (SPT) i wspieranym przez SPT niezależnym Stellify Media Snoop Dogs.

Założyciel Vincent ter Voert określił otwarcie brytyjskiego oddziału jako "strategiczną część międzynarodowego rozwoju Vincent TV i szansę na tworzenie programów dla jednego z najbardziej innowacyjnych rynków na świecie".

"Naszym celem jest tworzenie formatów, które są natychmiast rozpoznawalne, od momentu, gdy widzowie zobaczą je po raz pierwszy" - dodał Vincent ter Voert.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vincent TV wchodzi na brytyjski rynek. Będzie współpracować z Sony i Stellify

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eufxoriusz
Naszym celem jest tworzenie formatów, które są natychmiast rozpoznawalne, od momentu, gdy widzowie zobaczą je po raz pierwszy" ambitny jest ten Wincent, ja np chcę nakręcić najbardziej kasowy film wszechświata, albo napisać książkę z miliardowym nakładem, powodzenia Vincent
odpowiedź