Vision Express po raz czwarty zaprasza na badania wzroku

Rusza czwarta edycja kampanii Vision Express Wielkie Badanie Wzroku, w ramach której za symboliczną opłatą można przebadać swój wzrok w salonach firmy w całej Polsce. Akcję wspierają działania promocyjne, za które odpowiada agencja Walk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na wizytę można rejestrować się na stronie Wielkie Badanie Wzroku. Akcja trwa do końca marca i prowadzona jest w salonach Vision Express w całej Polsce. Koszt badania to 9 złotych. Kampania ma uświadamiać Polakom potrzebę regularnych badań okulistycznych.

Akcję wspiera kampania reklamowa, obejmująca spoty reklamowe, promocję w prasie, radiu i internecie (w tym landing page).

Za koncepcję i realizację działań reklamowych odpowiada Walk Creative. Za komunikację PR oraz relacje z mediami Walk PP. Natomiast za programowanie front-end oraz działania w obszarze social media - Walk Digital.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu