Vision & People dla L’Oréal Professionnel

Agencja Vision & People wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną (strategiczną i kreatywną) profesjonalnych kosmetyków do włosów L’Oréal Professionnel.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Vision & People dla L’Oréal Professionnel

Współpraca obejmuje realizację kompleksowych kampanii marketingowych B2C, łączących globalne wytyczne z preferencjami polskich odbiorców. Pierwsza zrealizowana przez agencję kampania ruszy już w lutym.

Zakres współpracy Vision & People będzie odpowiedzialna za przygotowanie głównych konceptów i kreacji kampanii promujących główne linie produktowe marki. W ramach działań agencja przygotuje materiały dla kompleksowych działań, pokrywających ścieżkę decyzyjną odbiorców od budowania świadomości marki przez edukację po materiały sprzedażowe w e-commerce.

Integralnym elementem współpracy będzie przygotowanie strategii kampanii advocacy oraz materiałów komunikacyjnych do kluczowych kanałów społecznościowych, jak: Facebook, TikTok, Instagram.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję