SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VIVA atrakcyjna dla reklamodawców

VIVA jest najlepiej zarabiającym kanałem tematycznym zaraz po Discovery Channel

Stacja podwoiła swoje wpływy reklamowe w porównaniu z zeszłorocznymi przychodami. W  minionym półroczu zarobiła 29,43 mln.

VIVA zwiększa nie tylko swoją oglądalność, ale również zainteresowanie reklamodawców. Ma to odbicie w monitorowanych wydatkach reklamowych klientów, którzy poza tradycyjna aktywnością związaną ze zleceniami emisji spotów reklamowych, coraz częściej przeznaczają swój budżet na akcje niestandardowe. Łączą one wszelkiego rodzaju imprezy oraz programy VIVY z promowaną za ich pośrednictwem marką. Jest to szczególnie atrakcyjne ze względu na dotarcie do młodych widzów. Taka metoda okazuje się często jedynym skutecznym sposobem na znalezienie się  w ich bezpośrednim i naturalnym otoczeniu.

VIVA to stacja tworzona z myślą o młodych odbiorcach, dlatego też większość kampanii oraz akcji specjalnych jest adresowana do takiego targetu. Jednak warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną możliwość. Ciekawym pomysłem jest wykorzystanie młodych widzów jako nośnika opinii przekazywanych osobom starszym, np. rodzicom. Potwierdzają to badania opublikowane w Gazecie Wyborczej z dn. 29.05.2003, w których ok. 60% rodzin wybrało markę samochodu pod wpływem swoich dzieci. VIVA oferując możliwie szeroki wachlarz gatunków muzycznych (od hip hopu, przez pop, muzykę klubową i dance, alternatywne brzmienia, na ciężkim rocku kończąc) oraz rozmaitych form programowych (interaktywne listy przebojów, programy moderowane, magazyny etc.), trafia w gusta różnych widzów, a co za tym idzie, do rozmaitych grup docelowych, pożądanych przez różnych klientów - informuje w komunikacie nadawca.

Źródło danych liczbowych: Expert Monitor

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: VIVA atrakcyjna dla reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl