SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VIVA dogania Wprost

W listopadzie 2006 tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "VIVY".

"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w listopadzie cennikowe wpływy netto z reklam do 11 262 729 zł, czyli o prawie 0,7 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu uplasował się dwutygodnik Viva!, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 843 866 zł (prawie 5 mln zł więcej niż rok wcześniej).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka”  - 10,03 mln zł (spadek o 0,88 mln zł).

Tuż za podium znalazł się tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 9,46 mln zł (spadek o 0,02 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w listopadzie razem 224,08 mln zł, czyli o 12 proc. więcej niż w listopadzie 2005 r. 
 

bez autopromocji
Rok / MiesiącXI.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny224 081 073 zł
WPROST11 262 729 zł
VIVA10 843 866 zł
POLITYKA10 033 506 zł
NEWSWEEK POLSKA9 462 110 zł
TWÓJ STYL7 527 810 zł
CLAUDIA7 386 273 zł
PRZYJACIÓŁKA7 123 505 zł
GALA6 194 677 zł
PLAYBOY4 936 266 zł
TELE TYDZIEŃ4 920 018 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącXI.2005
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny199 793 263 zł
WPROST11 922 500 zł
POLITYKA10 888 420 zł
NEWSWEEK POLSKA9 483 825 zł
CLAUDIA7 338 353 zł
TWÓJ STYL6 463 790 zł
VIVA6 030 707 zł
ELLE5 788 600 zł
GALA5 557 040 zł
PRZYJACIÓŁKA5 248 636 zł
TELE TYDZIEŃ4 868 148 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: VIVA dogania Wprost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl