VML przejmuje od DDB obsługę reklamową marki Electrolux

Agencja VML zdobyła kontrakt na obsługę marek Electrolux i Frigidaire. Działania będą obejmowały kompleksową reklamę we wszystkich kanałach, marketing oraz segment PR. VML przejmie obowiązki DDB oraz kilku innych firm, które do tej pory zajmowały się obsługą Electroluxa.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z nowym kontraktem VML obejmie kompleksową obsługę Electroluxa zarówno w zakresie działań reklamowych, jak i w pozostałych segmentach dotyczących marketingu i promocji producenta.

- Dla nas nowa umowa to okazja do zbudowania zupełnie nowych relacji pomiędzy marką Electrolux a klientami. To szczególne wyzwanie na tak konkurencyjnym rynku, na którym działają obecnie Electrolux i Frigidaire - podkreśla w komunikacie Jon Cook, szef VML.

Poprzednio za obsługę reklamową obsługi Electroluxa odpowiadała agencja DDB, która zajmowała się tym od 2006 r. Od 2004 r. Electroluxa w zakresie PR obsługiwała agencja Weber Shandwick, natomiast obsługą mediów od 2014 zajmowała się Zenith.

Według danych Kantar Group w ub.r. Electrolux przeznaczył ponad 6 mln dol. na promocję marki w mediach, w pierwszej połowie br. kwota ta osiągnęła poziom 2,7 mln dol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej