SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Warner Bros. Discovery startuje z kampanią „Z miłości do wolności”, która promuje VOD.pl (wideo)

W środę - pod hasłem „Z miłości do wolności” - wystartowała nowa kampania promocyjna serwisu VOD.pl. Obejmuje cały ekosystem TVN Warner Bros. Discovery oraz partnerów biznesowych.

Kadr ze spotu promującego nową kampanię VOD.pl; fot. screenKadr ze spotu promującego nową kampanię VOD.pl; fot. screen

VOD.pl to nowy serwis streamingowy TVN Warner Bros. Discovery, który wystartował we wtorek, 14 lutego br. Platforma została przejęta od Ringier Axel Springer Polska, ale spółka nadal wspiera serwis w budowaniu jego zasięgu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wszystkie treści w VOD.pl można oglądać za darmo w ramach modelu AVOD - polegającego na tym, że aby uzyskać do nich dostęp, należy obejrzeć reklamy.

Trwa kampania „Z miłości do wolności”

Grupa TVN Warner Bros. Discovery w środę, 1 marca wystartowała z nową kampanią reklamową promującą serwis. Realizowana jest pod hasłem „Z miłości do wolności”.

Kampania obejmuje cały ekosystem TVN Warner Bros. Discovery oraz partnerów biznesowych (takich jak np. Wirtualnemedia.pl i Filmweb.pl). Działania będą trwały do końca marca.

Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialny jest wewnętrzny zespół marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Media online zaplanowała agencja Sales&More, a za media telewizyjne - wewnętrzny zespół TVN Warner Bros. Discovery.

Ponad 500 tytułów na start w VOD.pl

Na początek w VOD.pl pojawiło się ponad 500 tytułów różnych produkcji, głównie seriali, programów i filmów fabularnych, które są dostępne m.in. w Player.pl. W serwisie oprócz treści TVN Warner Bros. Discovery można oglądać także produkcje innych dostawców, m.in.: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska/SPI International.

Łącznie na początek udostępnionych zostało 16 tys. odcinków seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. W ofercie pojawiły się takie tytuły, jak m.in.: „BrzydUla”, „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Kobieta na krańcu świata”, „Na Wspólnej”, „Warsaw Shore”, „19+”, „Żony Miami”, „Down the road”, „Dorota Was urządzi”, „Idris Elba: Bez Granic” i filmy „Całe szczęście”, „Kochaj i tańcz” oraz pierwsze trzy części „Listów do M”. Są to głównie starsze odcinki danych programów i seriali.

Według badania Mediapanel w styczniu br. player.pl miał 3,77 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 2 godziny, 26 minut i 52 sekundy.

Dołącz do dyskusji: TVN Warner Bros. Discovery startuje z kampanią „Z miłości do wolności”, która promuje VOD.pl (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl