SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Vogue Polska" będzie ukazywać się rzadziej

Magazyn "Vogue Polska" w przyszłym roku będzie ukazywać się rzadziej. Nakładem wydawnictwa Visteria wyjdzie dziewięć, a nie jedenaście numerów, jak to miało miejsce do tej pory.

Article

W 2020 roku pismo ukazało się 11 razy, numer łączony ukazał się w wakacje (wydanie lipcowo-sierpniowe). Od 8. października dostępne jest także wydanie październikowo-listopadowe i taki cykl wydawniczy ma zostać utrzymany także w przyszłym roku.

W czwartek redakcja "Vogue Polska" opublikowała oświadczenie: "Wydarzenia 2020 roku wywarły ogromny wpływ na nasze życie codzienne, ale też na rynek mody, kultury i sztuki, którego "Vogue Polska" jest częścią. Projektanci, a wraz z nimi wielkie marki zmieniły podejście do sezonów i pokazów, wyłamując się z obowiązującego od dekad rozkładu. To wszystko okazało się wymogiem nowej rzeczywistości, ale też lekarstwem na pęd i pośpiech. Nam 2020 rok pokazał, że nawet w trudnych warunkach można tworzyć magazyn bogaty w treści - artykuły, sesje, wywiady - bardziej dopasowany do aktualnej sytuacji niż do z góry narzuconego kalendarza" - napisano.

Zespół dodał, że "doświadczenia ostatnich miesięcy zainspirowały go do przygotowania harmonogramu wydawniczego idącego w zgodzie z porami roku, sezonami i wydarzeniami".

- W związku z tym, do końca 2020 roku na rynku zadebiutuje jeszcze jeden numer magazynu - grudniowy, a od 2021 roku będziemy wydawać 9 zamiast 11 egzemplarzy, z numerami podwójnymi w czasie z założenia spokojniejszym, zarówno w życiu codziennym, jak i w modzie, takim jak np. inauguracja roku czy sezon wakacyjny. Pozostałe wydania będą miały swoje premiery bliżej początku miesiąca, o którym mówimy w danym numerze. Zaplanowaliśmy też dwa wydania specjalne.

„Vogue Polska” od startu kreuje trendy, idąc własną, autorską drogą. Wierzymy, że zmiany te pozwolą nam tworzyć magazyn jeszcze bardziej aktualny i ponadczasowy jednocześnie, odpowiadający nowej rzeczywistości i potrzebom Państwa, naszych Czytelników. Wszystkie zakupione i aktualne prenumeraty obejmą taką ilość wydań, jaka została przez Państwa zamówiona - ogłosiła redakcja magazynu.

Grudniowe wydanie magazynu będzie dostępne od 26 listopada. Cena egzemplarzowa wynosi 16,90 zł.

"Vogue Polska" to 23. edycja magazynu na całym świecie. Wydawcą „Vogue Polska” jest spółka Visteria założona przez Kasię Kulczyk.

W drugiej połowie kwietnia br. informowaliśmy, że w związku ze stagnacją gospodarczą wywołaną przez epidemię koronawirusa zarząd Visterii wprowadził czasową obniżkę wynagrodzeń, uzależnioną o od wysokości pensji, oraz zlikwidował wybrane stanowiska. Według naszych informacji z firmą rozstało się wtedy kilka osób.

W ub.r. spółka Visteria zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,2 proc. do 19,21 mln zł oraz kosztów operacyjnych o 5,3 proc. do 23,9 mln zł. Strata netto firmy zmalała z 5,63 do 4,93 mln zł. W sprawozdaniu firmy złożonym w KRS firma nie podała, ile wyniosły przychody ze sprzedaży „Vogue Polska”, a ile z usług reklamowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Vogue Polska" będzie ukazywać się rzadziej

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dzordzio
No to by było na tyle. Ważne, że spróbowali :)).
36 1
odpowiedź
User
kik
przepalona kasa zostanie popioł
30 0
odpowiedź
User
Max
To nie Vogue, to wydmuszka
28 1
odpowiedź