Volkswagen Bank wybiera Cut The Mustard

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na kompleksową obsługę Volkswagen Banku – instytucji zapewniającej usługi bankowe w ramach Volkswagen Financial Services. Współpraca obejmuje stworzenie nowej strategii komunikacji oraz kompleksową realizację działań marketingowych.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Volkswagen Bank wybiera Cut The Mustard

Volkswagen Bank oferuje szeroki zakres nowoczesnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych – od kont osobistych i firmowych, przez lokaty, po kredyty na zakup samochodów oraz finansowanie gotówkowe.

Nowy klient Cut The Mustard

– W Volkswagen Banku doskonale rozumiemy, że dziś liczy się szybka, spójna i autentyczna komunikacja – zwłaszcza w digitalu. Szukaliśmy partnera, który nie tylko to rozumie, ale też potrafi działać z wyczuciem i skutecznie. Dlatego wybraliśmy  Cut The Mustard - podkreśla Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu Volkswagen Financial Services Polska.

Cut The Mustard będzie odpowiadać będzie za opracowanie nowej strategii komunikacji oraz jej wdrożenie w kanałach digitalowych marki. W ramach współpracy agencja zajmuje się również tworzeniem treści na kanały społecznościowe Volkswagen Financial Services i wsparciem kreatywnym działań marketingowych.

Celem prowadzonych działań będzie odświeżenie wizerunku banku i budowa spójnej, zrozumiałej komunikacji z odbiorcami w środowisku cyfrowym.

Współpraca z Volkswagen Bankiem otwiera przed agencją nowe pole działania i stanowi ważny krok w rozwoju kompetencji digitalowych w sektorze finansowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska