SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W długi weekend każdy Polak oglądał telewizję przez ponad 4 godziny

Prawie 4 godz. i 18 min. - tyle średnio czasu przed telewizorem wkażdy dzień tzw. długiego weekendu (od 11 do 14 czerwca br.)spędził statystyczny Polak. Hitem tych czterech dni były transmisjez festiwalu w Opolu, a najpopularniejszą stacją - Jedynka.

W długi weekend każdy Polak oglądał telewizję przez ponad 4 godziny

Rok temu, długi weekend z Bożym Ciałem, przypadał pod koniecmaja, a czas oglądania telewizji był wtedy krótszy o niecałe 3minuty - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych na zlecenie portaluWirtualnemedia.pl.

Na czele dwudziestu najpopularniejszych programów weekenduznalazły się dwie transmisje z festiwalu w Opolu -pierwsza część koncertu "Superduety" z widownią wynoszącą 5,26 mlnosób i pierwsza część "Superjedynek", którą obejrzało 4,69 mlnwidzów (więcej na temat oglądalności Opola). Trzecią pozycję zająłniedzielny serwis sportowy Jedynki po "Wiadomościach" - przyciągnąłprzed ekrany 4,54 mln widzów.

W rankingu dominują pozycje TVP 1, TVP 2, dwamiejsca zajmuje TVN, a tylko jedno - Polsat (film "Ryzykanci" namiejscu 20. z 2,85 mln oglądających). Do zestawienia nie weszły dwamecze Ligi Światowej Siatkówki pomiędzy Brazylią a Polską, którepokazywała stacja Zygmunta Solorza-Żaka. Spotkania te,transmitowane w Polsacie w sobotnie i niedzielne popołudnia,zgromadziły średnio 1,39 mln widzów przy udziale na poziomie 15,36proc.

Top 20 programów w okresie od11 do 14 czerwca br.




Wszyscy 4+

ProgramStacjaDataAMRSHR %
OPOLE2009 - SUPERDUETY
/TRANSMISJA/
TVP114-06-20095 263 10936,06%
OPOLE 2009 - SUPERJEDYNKI
/TRANSMISJA/
TVP113-06-20094 692 62134,64%
SPORT/SERWIS SPORT./TVP114-06-20094 545 64436,96%
DLACZEGO NIE! /FILM KOM.POL./TVP211-06-20094 166 72128,73%
BARWYSZCZESCIA
/SER.POL./
TVP211-06-20094 126 77829,89%
TELEEXPRESSTVP111-06-20094 089 76742,28%
FAMILIADA
/TELETURNIEJ/
TVP214-06-20094 026 07240,46%
JAKA TO MELODIA ?
/TELETURNIEJ/
TVP111-06-20093 916 86237,36%
OPOLE2009 - KABARETON
/TRANSMISJA/
TVP113-06-20093 814 13043,97%
NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./TVP212-06-20093 777 05228,25%
WIADOMOSCITVP111-06-20093 737 87729,94%
OPOLE 2009 - PREMIERY
/TRANSMISJA/
TVP112-06-20093 697 59429,82%
KLAN
/TELENOWELA POL./
TVP111-06-20093 626 87837,35%
OPOLE 2009 - GWIAZDORSKIE TOWARZYSTWOMUZYCZNO-WOKALNE /TRANSM./TVP112-06-20093 607 01726,05%
PLEBANIA
/TELENOW.POL./
TVP111-06-20093 494 09135,34%
FAKTYTVN11-06-20093 369 50429,27%
ZLOTOPOLSCY
/TELENOWELA/
TVP214-06-20093 010 10930,94%
WYGRAC ZE SMIERCIA /FILM USA/TVN12-06-20092 999 05421,90%
RANCZO
/SER.KOM.POL./
TVP111-06-20092 942 41331,79%
RYZYKANCI /FILM SENS. USA/Polsat11-06-20092 849 31819,77%

Najpopularniejszym kanałem w okresie od 11 do 14 czerwcabr. była TVP 1 z udziałem na poziomie 23,24 proc. Na drugimiejscu znalazła się TVP 2 (miała 15,25 proc. udziału), a dalejuplasowały się: Polsat (14,05 proc.) i TVN (12,62 proc.).

Udziały stacji 11 -14.06.2009


Wszyscy 4+16-49
KanałSHR %SHR %
TVP123,42%21,03%
TVP216,68%15,25%
Polsat14,05%16,09%
TVN12,62%13,95%
TVPINFO4,41%2,71%
TVN242,38%1,69%
TV42,20%2,52%
TVN71,76%2,11%
PULS1,02%0,86%
Disney Channel0,93%0,76%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W długi weekend każdy Polak oglądał telewizję przez ponad 4 godziny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl