W I połowie roku sieć kin Cinema City sprzedała 12,3 mln biletów,wzrost o 22,5 proc.

Sieć kin Cinema City sprzedała w I połowie roku 12,3 mln biletów,co oznacza wzrost o 22,5% w skali roku, poinformowała spółka wraporcie. Jednak średnia cena biletu w tym okresie spadła o 19,1%do 3,9 euro.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Zarówno w I półroczu, jak i w samym II kw., we wszystkichkrajach działalności wzrosła liczba sprzedanych biletów. W całejsieci Cinema City sprzedaż biletów, wsparta bardzo dobrymiprodukcjami filmowymi i nowymi otwarciami kin, wyniosła odpowiednio12,3 mln szt. (wzrost o 22,5%) oraz 5,4 mln szt. (wzrost o 23,1%)"- czytamy w komunikacie.

Spółka podała, że w porównywalnej liczbie sal kinowych, liczbasprzedanych biletów wzrosła w I półroczu 2009 o 11,2% rok do rokudo 10,9 mln szt., a w samym II kw. 2009 o 12,2% rok do roku do 4,8mln szt.

Średnia cena biletu w I półroczu 2009 wyniosła 3,9 euro (-16,2%rok do roku), a w samym II kw. 2009 3,8 euro (-19,1% rok do roku).Średnia liczba sal kinowych wzrosła w II kw. 2009 o 9,4% do 596, aw I półroczu 2009 o 9,7% do 589.

"W I półroczu 2009 przychody z działalności kinowej, pomimoosłabienia walut regionu Europy Środkowo-Wschodniej, wzrosły rok doroku o 3,6% do 73,1 mln euro. W drugim kwartale wzrost rok do rokuwyniósł 0,8% do 33 mln euro" - poinformowano także.

Sieć spółki obejmuje 65 multipleksy z 603 salami kinowymi, wsześciu krajach (Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Bułgaria iIzrael). Spółka posiada wiążące umowy na kolejne 45 multipleksów z472 ekranami. Dodatkowo, Cinema City prowadzi działalności związanez działalnością kinową: reklamę w kinach oraz dystrybucjęfilmów.

W I połowie 2009 roku grupa miała 13,85 mln euro zysku wobec10,64 mln euro zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 105,33mln euro wobec 90,25 mln euro.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu