W I półroczu 2009 r. czołowe stacje straciły widzów

Największe stacje miały w I półroczu 2009 r. mniejszy udziały wrynku niż rok wcześniej. Liderem była TVP 1, a najwięcej straciłaTVN. W grupie komercyjnej największy udział miała także Jedynka,ale drugi był Polsat. Ranking top 30 stacji tylko w raporcieWirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w I półroczu 2009 roku była"Jedynka" - wynika z najnowszych danych TNSOBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. W porównaniu z analogicznymokresem w 2008 roku TVP1 zanotowała spadek udziału w rynku o 1,25 punktu proc. do poziomu 22,76 proc.. Druga w rankinguTVP2 straciła 1 punkt proc. (15,94 proc.).

Na ostatnim miejscu podium uplasowała się TelewizjaPolsat - mniej o 1,32 punktu proc. (14,77 proc.) a naczwartej pozycji - spadek o 1,88 punktu proc. - znalazła sięTVN (13,66 proc.).

W I półroczu b.r. swój wynik poprawiła m.in.TV4 (wzrost o 0,37 punktu proc.) oraz TVPuls (wzrost o 0,24 punktu proc.).

W grupie 16-49 - docelowej dla stacjikomercyjnych - pozycję lidera utrzymała TVP 1, mimospadku.

W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lideraznalazła się TVN przed TVP1.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style