SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W pogoni za MySpace

MySpace to niekwestionowany światowy lider na rynku serwisówspołecznościowych. Ale w Wielkiej Brytanii pomału zaczynają deptaćmu po piętach konkurencyjne Facebook i Bebo.

Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen/NetRatings, w majunależący do News Corp. serwis MySpace zanotował spadek odwiedzin wWielkiej Brytanii, podczas gdy Facebook i Bebo zdobyły nowychużytkowników.

W ciągu ostatniego półrocza Facebook stał się bardziej popularnyw Wielkiej Brytanii niż w USA, gdzie rozpoczynał działalność zprzeznaczeniem tylko dla studentów tamtejszych uczelni. Wedługdanych Nielsena, w maju Facebook odwiedziło 10 procent brytyjskichinternautów, w porównaniu do 9 procent amerykańskich. Po otwarciusię na inne grupy, serwis zwiększył swoją bazę użytkowników o ponad500 procent.

Nielsen/NetRatings prognozuje, że jeśli majowy trend sięutrzyma, to Facebook i Bebo już we wrześniu będą się cieszyć takąsamą popularnością w Wielkiej Brytanii jak MySpace.

Pod względem liczby użytkowników - 6,5 miliona - MySpace wciążjeszcze dominuje na brytyjskiej scenie serwisów społecznościowych.Bebo ma 4 miliony, a Facebook 3,2 miliona użytkowników. Z koleiokoło pół miliona brytyjskich internautów korzysta z wszystkichtrzech omawianych serwisów.

Dołącz do dyskusji: W pogoni za MySpace

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl