SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W zabytkowym tramwaju można się napić kawy Tchibo

Ruszyła kampania nowego wariantu kawy Tchibo - For Black ’N White. Na ulicach Warszawy pojawił się zabytkowy tramwaj zaaranżowany na kameralną kawiarnię, w którym każdy może napić się kawy Tchibo. Akcję realizują agencje Initiative, Mediabrands Studios i Business Consulting Media Miejskie.

Article

Jest to kolejna nietypowa akcja w ramach działań promocyjnych. W poprzedniej odsłonie kampanii w sześciu miastach Polski pojawiły się artystyczne murale, obrazujące ulubione „momenty kawowe” fanów marki na Facebooku.

Tramwaj Black&White rozpoczął kursowanie 1 października i do końca miesiąca będzie można do niego zajrzeć i spróbować nowej kawy z portfolio Tchibo.

Mobilna kawiarnia Tchibo For Black ’N White kursuje w dni powszednie między 7 a 15, a w weekendy od 11 do 19. W tygodniu jeździ na trasie Wyścigi - Puławska - pl. Zbawiciela - Marszałkowska - Andersa - Marymont Potok. W weekendy natomiast - wyruszy z Placu Narutowicza, przez Grójecką, Pl. Zawiszy, Al. Jerozolimskie, Most Poniatowskiego, Al. Waszyngtona i skończy kurs na Rondzie Wiatraczna.

Akcja jest częścią kampanii prowadzonej we współpracy z domem mediowym Initiative i Mediabrands Studios - agencją odpowiedzialną za przygotowanie niestandardowych akcji, jak murale oraz tramwaj Black&White. Wykonanie projektu zostało powierzone agencji Business Consulting Media Miejskie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W zabytkowym tramwaju można się napić kawy Tchibo

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
O ja Cię, można się napić w Warszawie kawy, nareszcie, dziękuje!! Moje życie się zmieniło od dziś, czuje się teraz inaczej. Doceniony, wartościowy, napojony. Dziękuje agencjo.
12 11
odpowiedź
User
Polo
Malkontentom nigdy nie dogodzisz... Świetny pomysł i realizacja! Może się załapię na ten tramwaj w weekend, chętnie spróbuję nowej kawy. Takie akcje na pewno przyciągają uwagę. Wolę to, niż kilogramy reklam w TV
15 8
odpowiedź
User
E.
no ale dziś akurat ten tramwaj brał udział w zderzeniu z 15, więc nie wiadomo, czy będzie dalej jeździł.
12 8
odpowiedź
User
marek
Kamyczek do ogródka...
A jak z efektywnością tego projektu. Rozpływacie się drodzy "autorzy" nad tym jaki to wspaniały projekt. Dla mnie jako CMO liczy się ROMI i kilka innych wskaźników.
Ile osób przewiózł ten tramwaj, jak to się przełożyło na wzrost świadomości marki czy jej wizerunek - ale tak realnie! Jak wg prognoz wpłynie to na sprzedaż? Skoro to taki super pomysł, podzielcie się proszę następnym razem też celami jakie były postawione agencji - na tu i teraz i tymi long term ones.
Należy pochwalić agencję odpowiedzialną za wykonanie. Bardzo energiczna ekipa.
Drodzy redaktorzy, proszę o bardziej merytoryczne artykuły. Merytoryczne w rozumieniu konkretów. Nie bójcie się wymagać tego od agencji PR, które wysyłają do was gotowe materiały do publikacji.
Koleżanki, koledzy dla dobra naszego wspólnego, proszę zadajcie sobie pytanie czy dla was wyznacznikiem sukcesu marketingowego jest ilość publikacji na portalach pr-owych i marketingowych?
Zapraszam do dyskusji
9 9
odpowiedź
User
Polones Coupe
Podobno są ranni w zderzeniu tramwaju reklamowego z 15-stką. Obawiam się, że to chodzi o ten tramwaj. Niedokładnie przetestowali hamulce w zabytkowym tramwaju przed akcją?
8 8
odpowiedź