SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wacom wybrał Feedback/Hill and Knowlton

WACOM Europe GmbH, światowy lider w produkcji tabletów i interaktywnych wyświetlaczy LCD, wybrał agencję Feedback/Hill and Knowlton jako dostawcę usług public relations w Polsce.

Mając na uwadze rosnący potencjał polskiego rynku Wacom wybrał agencję Feedback/Hill and Knowlton chcąc rozszerzyć swoje działania komunikacyjne na media i partnerów biznesowych.

„Wybraliśmy Feedback/Hill and Knowlton ze względu na ich wiedzę i biegłość w zakresie działań public relations w sektorze technologicznym, szczególnie produktów i usług skierowanych do profesjonalnych projektantów i grafików komputerowych, oraz doświadczenie w komunikacji skierowanej do konsumenta”, powiedział Han Stoffels, Dyrektor Zarządzający Wacom. „Liczymy na długotrwałą i korzystną dla obu stron współpracę”.

Planowany zakres działań PR koncentruje się na komunikacji produktowej oraz budowaniu pozytywnego wizerunku Wacom w Polsce poprzez kontakty z mediami, akcje sponsoringowe, doradztwo strategiczne i wsparcie sprzedaży. „Wacom cieszy się w Polsce bardzo dobrą opinią i jest marką wyznaczającą standardy w swoim segmencie. Nasze zadanie będzie polegało przede wszystkim na potwierdzeniu najwyższej jakości i wzroście widoczności marki w mediach” powiedziała Agnieszka Dziedzic, prezes Feedback/Hill and Knowlton Sp. z o.o.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wacom wybrał Feedback/Hill and Knowlton

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl