SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wafelki Familijne promowane hasłem "Mus je schrupać"

Marka Familijne Gofrowe (Colian) rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem "Mus je schrupać". Akcję przygotowały Publicis, Initiative i Pure Play.

Hasło „Mus je schrupać” zwraca uwagę na kruchość wafelka i kremowe nadzienie w formie musu. Spot podkreśla także wartości ważne dla marki, takie jak rodzina. Emisję spotów (15- i 30-sekundowych)  zaplanowano do połowy marca. Ich fabuła opowiada o wyzwaniu, jakie stacje przed członkami rodziny - zjedzenia Familijnych bez chrupania.

Reklamy pokazywane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne). Równolegle realizowana jest kampania w digitalu, między innymi na YouTube oraz platformach VOD.

Za strategię kampanii i kreacje na jej potrzeby odpowiada Publicis. Zakup mediów powierzono Initiative. Działania online zaplanował Pure Play.

Dołącz do dyskusji: Wafelki Familijne promowane hasłem "Mus je schrupać"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bardzo oryginalne
https://www.youtube.com/watch?v=Xjw8ULINLp8
odpowiedź