„Lato, muzyka, zabawa” - rusza wakacyjna trasa TVP2. Koncerty w 10 miastach Polski

W niedzielę, 23 czerwca telewizyjna Dwójka pod hasłem „Lato, muzyka, zabawa” rozpocznie tegoroczną edycję koncertów z cyklu „Wakacyjna trasa Dwójki”. Tym razem imprezy odbywać się będą w dziesięciu polskich miastach.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę tym razem przyświeca hasło „Lato, muzyka, zabawa”.

Pierwszy koncert odbędzie się w niedzielę, 23 czerwca br. w Chełmnie.  Kolejnymi przystankami będą: Katowice (30 czerwca), Stalowa Wola (7 lipca), Toruń (14 lipca), Łomża (21 lipca), Aquapark Reda (28 lipca), Zamość (4 sierpnia), Rzeszów (18 sierpnia), Opole (25 sierpnia) i Gdańsk (31 sierpnia).

Podczas imprez wystąpi plejada muzycznych gwiazd z Polski i z zagranicy, m.in. Cleo, Margaret, Komodo, Sound’n’Grace, Filatov&Karas, Red Lips, Andrzej Piaseczny, Mesajah, Gromee, Afromental, Michał Szpak, zespół Shanguy, Marcin Sójka, Piotr Cugowski, Roksana Węgiel i Sarsa.

Koncerty poprowadzą: Izabella Krzan, Ida Nowakowska, Tomasz Kammel i Rafał Brzozowski.

Muzyczne widowisko będzie współtworzone przez widzów, którzy będą mieli możliwość zaprezentować filmik z wakacji, pozdrowić bliskich lub zadedykować piosenkę ukochanej osobie. Nie zabraknie także konkursów i zabaw dla telewidzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/56-kfpp-opole-2019-wyniki-ogladalnosci-wzrost-udzialow-w-rynku,7171055775909505a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu