SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,5 mln widzów oglądało „Wakacyjną trasę Dwójki”, TVP2 zdecydowanym liderem rynku

Koncerty w ramach tegorocznej edycji „Wakacyjnej trasy Dwójki” oglądało średnio 1,52 mln widzów, o 40 tys. mniej niż przed rokiem. TVP2 w czasie emisji widowiska była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Rafał Brzozowski, Joanna Moro - „Wakacyjna trasy Dwójki”; fot. AKPAArticle

„Wakacyjną trasę Dwójki” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, w okresie od 20 czerwca do 29 sierpnia 2021 roku (wyjątkowo jeden koncert pokazano w sobotę, 10 lipca).

Średnia widownia koncertów wyniosła 1,52 mln osób, co przełożyło się na 13,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,53 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,22 mln oglądających, zgromadziła druga część koncertu z Płocka z 18 lipca.

„Wakacyjna trasa Dwójki” względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 40 tys. widzów, ale zwiększył się udział koncertów w 4+. Wówczas oglądało 1,56 mln osób, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału w 4+, 10,38 proc. w 16-49 oraz 11 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,29 proc. Trzecia była TVP1 (6,79 proc.), a czwarty - TVN (5,82 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad konkurencją była znacznie mniejsza.

Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę przyświecało hasło „Lato, muzyka, zabawa”. Imprezy odbywały się w różnych polskich miastach.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów oglądało „Wakacyjną trasę Dwójki”, TVP2 zdecydowanym liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
niby dobre wyniki, ale w komercyjnej bez szału. chociaż i tam pozycja lidera więc nie ma co narzekać :)
odpowiedź
User
Arek
oglądałem Fryderyki TVNowe. To był wyczyn na miarę tych czasów....żenująca realizacja i stylizacja prowadzących - gniot . Notabene tvnowy Sopot również arcydziełem nie był - szkoda
odpowiedź
User
Teleman
Wiele to mówi o polskim społeczeństwie że lubią takie ,no właściwie niewiadomo co ,to co Kurski zrobił z TVP 2 woła o pomstę do nieba
odpowiedź