Wakacyjne wydanie “Echa Miasta” w Zakopanem

Zakopane to kolejne miasto, w którym wydawane jest lokalne wydanie bezpłatnej gazety miejskiej „Echo Miasta” (Polskapresse). Tytuł ukazywać się będzie w tym mieście jednak wyłącznie w okresie wakacji i kierowany jest do turystów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- W okresie wakacyjnym w Zakopanem jest ogromny ruch turystyczny. Przyjeżdżają turyści z całej Polski, którzy znają już ogólnopolską markę “Echa Miasta” – tak tłumaczy nam wprowadzenie lokalnego wydania gazety do stolicy Tatr rzecznik prasowa Polskapresse Magdalena Chudzkiewicz. Jak podkreśla, będzie ono zapewniać też promocję marki “Echo Miasta”.

Wydanie zakopiańskie, które zadebiutowało 1 lipca br., liczy 12 stron. Są w nim praktyczne informacje podpowiadające turystom jak ciekawie spędzić wakacje w stolicy Tatr, treści dotyczące rozrywki i rekreacji. Wydawca nie ujawnia nakładu pisma. Szefem wydania jest Tomasz Lachowicz, redaktor naczelny „Polski Gazety Krakowskiej”

Zakopiańskie “Echo Miasta” ukazuje się w czwartki. Zaplanowano łącznie dziewięć wydań gazety. Jak informuje Chudzikiewicz, Polskapresse nie wyklucza uruchomienia wakacyjnych wydań “Echa Miasta” także  w innych miejscowościach turystycznych.

„Echo Miasta” ukazuje się w siedmiu największych aglomeracjach Polski (Łódź, Trójmiasto, aglomeracja śląska, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław), a także w Bielsku-Białej i Lesznie.  Gazeta wydawana jest w łącznym nakładzie tygodniowym 600 tys. egz. (dane własne Polskapresse z maja 2010 roku).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?