Pluszowy miś najpopularniejszym prezentem walentynkowym (infografika)

Allegro zaprezentowało najciekawsze trendy w walentynkowych zakupach, oparte na analizie sprzedaży w serwisie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Hitem walentynkowych zakupów na Allegro są pluszowe misie. W ciągu 2 tygodni przed 14 lutego sprzedają się one w tempie jednego na dwie minuty. Za nimi są komplety przebrań erotycznych (1 zestaw co 5 minut) oraz halki i koszulki (1 co 10 minut). 66% z halek i koszulek ma kolor czarny. Koszulki nocne wybierane są najczęściej w kolorze czerwonym. Listę popularnych prezentów modowych zamykają wraz z koszulkami nocnymi satynowe szlafroki. Tylko 3% bielizny erotycznej w tym czasie kupowanych jest dla mężczyzn.

Co jeszcze lubimy kupować? Najbardziej popularne są takie kategorie jak biżuteria damska z grawerem lub dedykacją oraz pierścionki zaręczynowe. Popularne prezenty dla Panów to zegarek lub biżuteryjny gadżet, np. bransoletka ze stali szlachetnej z grawerem. Popularnością cieszą się też produkty z kategorii galanteria, dodatki i akcesoria, np. skórzane portfele, paski, rękawiczki, krawaty, poszetki. Coraz częściej kupowane są też wesołe kolorowe skarpetki, głównie dla panów.

Z analizy Allegro wynika też, że przed Walentynkami sprzedaż rajstop spada o 17%, a pończoch rośnie o 25%. Z kolei najpopularniejszym słodkim prezentem jest lizak w kształcie serca: 1 zakup następuje co 6 minut. Ponadto na Walentynki nie lubimy kupować świec: na 2 tygodnie przed 14 lutego ich sprzedaż spada o 8%.

Zakupy walentynkowe robione są bardzo często na ostatnią chwilę. Najwięcej z nich wypada 3 dni przed 14 lutego - wówczas najważniejszym i przekonywującym kryterium wyboru prezentu jest czas wysyłki, a cena i inne cechy mogą zejść na dalszy plan.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały