Walentynkowa kampania prasowa marki Kamis

„Zakochana para, Malina i Kardamon” to hasło rozpoczynającej się 1 lutego walentynkowej kampanii marki Kamis.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Kampania swoim zasięgiem obejmie dwutygodniki i tygodniki dla pań m.in.: Pani Domu, Przyjaciółka, Party, VIVA!, Wysokie Obcasy.

grafika

Wsparciem kampanii prasowej będą działania w internecie na portalach tematycznych skierowanych do kobiet, w tym konkurs literacko-kulinarny na stronie kamis.pl. Przygotowana została również specjalna podstrona serwisu kamis.pl dedykowana Walentynkom, na której znalazły oryginalne przepisy kulinarne wykorzystujące afrodyzjakalną moc ziół i przypraw Kamis.

Kreacja kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte (do internetu Kamikaze) a za zakup mediów odpowiadał MediaCom.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu