SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Walk PR: sprzedaż o połowę w górę, gorzej z rentownością

W ub.r. przychody agencji Walk PR zwiększyły się o 41,8 proc. do 11,29 mln zł, natomiast przy dużym wzroście kosztów finansowych rentowność netto zmalała z zera do 25,2 tys. zł straty.

Wpływy Walk PR od innych spółek z Grupy Walk w ub.r. wyniosły 545,6 tys. zł, tyle samo co rok wcześniej.

Agencja na działalność operacyjną przeznaczyła 10,9 mln zł, po wzroście rok do roku o 37,6 proc. (7,92 mln zł). Koszty usług obcych poszły w górę z 5,61 do 8,06 mln zł. Wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 1,55 do 1,93 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze zmalały z 390,5 do 337 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zysk sprzedażowy agencji poszedł w górę z 39,5 do 388,7 tys. Natomiast pozostałe wyniki rentowności agencji osłabił wzrost pozostałych kosztów operacyjnych z 6,1 do 311,9 tys. zł (pozostałe wpływy operacyjne zwiększyły się dużo słabiej: z 273 do 350,4 tys. zł) oraz kosztów finansowych z 18,8 do 91,5 tys. zł, a także 192,5 tys. zł zapłaconego w ub.r. podatku dochodowego.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Dołącz do dyskusji: Walk PR: sprzedaż o połowę w górę, gorzej z rentownością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl