Walk PR: sprzedaż o połowę w górę, gorzej z rentownością

W ub.r. przychody agencji Walk PR zwiększyły się o 41,8 proc. do 11,29 mln zł, natomiast przy dużym wzroście kosztów finansowych rentowność netto zmalała z zera do 25,2 tys. zł straty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wpływy Walk PR od innych spółek z Grupy Walk w ub.r. wyniosły 545,6 tys. zł, tyle samo co rok wcześniej.

Agencja na działalność operacyjną przeznaczyła 10,9 mln zł, po wzroście rok do roku o 37,6 proc. (7,92 mln zł). Koszty usług obcych poszły w górę z 5,61 do 8,06 mln zł. Wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 1,55 do 1,93 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze zmalały z 390,5 do 337 tys. zł.

Zysk sprzedażowy agencji poszedł w górę z 39,5 do 388,7 tys. Natomiast pozostałe wyniki rentowności agencji osłabił wzrost pozostałych kosztów operacyjnych z 6,1 do 311,9 tys. zł (pozostałe wpływy operacyjne zwiększyły się dużo słabiej: z 273 do 350,4 tys. zł) oraz kosztów finansowych z 18,8 do 91,5 tys. zł, a także 192,5 tys. zł zapłaconego w ub.r. podatku dochodowego.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?