Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)

Grupa Żywiec wprowadza na rynek 1,5-litrową butelkę piwa Warka.Towarzyszy temu telewizyjno-prasowa kampania reklamowa pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa Żywiec uzasadnia wprowadzenie na rynek 1,5-litrowejbutelki Warki tendencją konsumentów do wygody. - Dowodem jestwzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach - przekonujeJoanna Nowakowska, senior brand manager marki.

Zmianę wspierają działania reklamowe przebiegające pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej" w telewizji (wszystkie główne stacje)oraz prasie (tytuły branżowe, tematyczne i lifestylowe).

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowałaagencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowyZenith Optimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?