SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield

Międzynarodowa marka centrów handlowych Westfield wchodzi do Polski. Od jesieni pod tą nazwą funkcjonować będzie centrum handlowe Arkadia w Warszawie.

Article

Właścicielem marki Westfield od ub.r. jest Unibail-Rodamco-Westfield, do którego należy warszawskie centrum handlowe Arkadia. Firma zapowiedziała ekspansję marki Westfield w Europie. Już ma centra handlowe pod tą nazwą w Londynie, w Nowym Jorku i w Kalifornii.


W pierwszym etapie zmian zostaną zmienione nazwy już istniejących 10 centrów handlowych oraz 2 w budowie.
Wśród tych pierwszych - oprócz warszawskiej Arkadii (od września będzie działać jako Westfield Arkadia) - są też: siedem centrów we Francji (Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille), Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie oraz Westfield Chodov w Pradze.

Dwa obiekty w budowie to Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.

Wspólnymi cechami tych wszystkich centrów handlowych są m.in.  rozpoznawalna lokalizacja, wyróżniające się cechy architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, silna pozycja na rynku lokalnym itp. 

Arkadia jest drugim największym centrum handlowym w Polsce pod względem powierzchni najmu, która wynosi 118 tys. metrów kw.

- Ze względu na fakt, że Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń. Przyniesie to znaczące korzyści naszym gościom i zapewni międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki - mówi cytowany w komunikacie Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.

Na wrzesień zaplanowano międzynarodową kampanię reklamową wprowadzającą markę Westfield – będzie obejmować te rynki, na których brand zadebiutuje. Ma obejmować telewizję, prasę, media społecznościowe i kina.

Proces wprowadzania marki ma potrwać do 2021 roku.

Do Unibail – Rodamco -Westfield należą w Polsce również Galeria Mokotów i Galeria Wileńska w Warszawie oraz wrocławska Galeria Wroclavia. Na razie jednak ich nazwy pozostaną niezmienione.

Obsługą mediową Unibail-Rodamco-Westfield zajmuje się od ub.r. dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amman
Ja rozumiem, że to jakieś budowanie marki Westfield...tylko po co? Każdy idzie na zakupy do Arkadii czy Galmoka i tak zostanie. Łatwiejsze w adaptacji wydaje się doklejenie nazwy Atrium perzez konkurencję.
6 0
odpowiedź
User
Gire
Ja rozumiem, że to jakieś budowanie marki Westfield...tylko po co? Każdy idzie na zakupy do Arkadii czy Galmoka i tak zostanie. Łatwiejsze w adaptacji wydaje się doklejenie nazwy Atrium perzez konkurencję.

Ależ to oczywista oczywistość - celem jest podniesienie "prestiżu" miejsca, co za tym idzie cen czynszu od sprzedawców, i co za tym idzie cen towarów i usług, no bo kto ma za to w końcu zapłacić?
8 0
odpowiedź
User
Jacek
Nikogo to nie obchodzi, a najmniej klientów. I tak nikt nie posługuje się tymi korporacyjnymi nazwami.

Także sorry, spece od marketingu galerii. W żadnym domu w Warszawie i okolicach nie padnie pytanie "kochanie, czy możemy dziś zrobić zakupy w łestwild arkadii?" :D
10 0
odpowiedź
User
Szkoda :(
Nikogo to nie obchodzi, a najmniej klientów. I tak nikt nie posługuje się tymi korporacyjnymi nazwami.

Także sorry, spece od marketingu galerii. W żadnym domu w Warszawie i okolicach nie padnie pytanie "kochanie, czy możemy dziś zrobić zakupy w łestwild arkadii?"


No jednak komórkę nikt nie kupuje już w Erze a w T-Mobile.
Z punktu widzenia Polaka, fatalna decyzja.
Dają nam już zupełnie do zrozumienia, że jesteśmy jedynie rynkiem zbytu, bez wpływu na cokolwiek.
5 0
odpowiedź
User
Pelvis
celem jest podniesienie "prestiżu" miejsca, co za tym idzie cen czynszu od sprzedawców, i co za tym idzie cen towarów i usług, no bo kto ma za to w końcu zapłacić?

Carrefour i CCC nie podniosą cen, co najwyżej się wyniosą.
A jak nie będzie spożywki i taniego obuwia, to reszta szybko zejdzie na psy.
3 1
odpowiedź