SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter
owe
  • Biznes
  • Monitoring mediów
  • Personalia
  • Opinie
  • Pierwsze strony ("Jedynki")
  • Katalog firm
  • Wideo
  • Wywiady
  • Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield

    Międzynarodowa marka centrów handlowych Westfield wchodzi do Polski. Od jesieni pod tą nazwą funkcjonować będzie centrum handlowe Arkadia w Warszawie.

    Article

    Właścicielem marki Westfield od ub.r. jest Unibail-Rodamco-Westfield, do którego należy warszawskie centrum handlowe Arkadia. Firma zapowiedziała ekspansję marki Westfield w Europie. Już ma centra handlowe pod tą nazwą w Londynie, w Nowym Jorku i w Kalifornii.


    W pierwszym etapie zmian zostaną zmienione nazwy już istniejących 10 centrów handlowych oraz 2 w budowie.
    Wśród tych pierwszych - oprócz warszawskiej Arkadii (od września będzie działać jako Westfield Arkadia) - są też: siedem centrów we Francji (Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille), Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie oraz Westfield Chodov w Pradze.

    Dwa obiekty w budowie to Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.

    Wspólnymi cechami tych wszystkich centrów handlowych są m.in.  rozpoznawalna lokalizacja, wyróżniające się cechy architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, silna pozycja na rynku lokalnym itp. 

    Arkadia jest drugim największym centrum handlowym w Polsce pod względem powierzchni najmu, która wynosi 118 tys. metrów kw.

    - Ze względu na fakt, że Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń. Przyniesie to znaczące korzyści naszym gościom i zapewni międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki - mówi cytowany w komunikacie Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.

    Na wrzesień zaplanowano międzynarodową kampanię reklamową wprowadzającą markę Westfield – będzie obejmować te rynki, na których brand zadebiutuje. Ma obejmować telewizję, prasę, media społecznościowe i kina.

    Proces wprowadzania marki ma potrwać do 2021 roku.

    Do Unibail – Rodamco -Westfield należą w Polsce również Galeria Mokotów i Galeria Wileńska w Warszawie oraz wrocławska Galeria Wroclavia. Na razie jednak ich nazwy pozostaną niezmienione.

    Obsługą mediową Unibail-Rodamco-Westfield zajmuje się od ub.r. dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group.

    Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield

    6 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
    User
    Amman
    Ja rozumiem, że to jakieś budowanie marki Westfield...tylko po co? Każdy idzie na zakupy do Arkadii czy Galmoka i tak zostanie. Łatwiejsze w adaptacji wydaje się doklejenie nazwy Atrium perzez konkurencję.
    8 0
    odpowiedź
    User
    Gire
    Ja rozumiem, że to jakieś budowanie marki Westfield...tylko po co? Każdy idzie na zakupy do Arkadii czy Galmoka i tak zostanie. Łatwiejsze w adaptacji wydaje się doklejenie nazwy Atrium perzez konkurencję.

    Ależ to oczywista oczywistość - celem jest podniesienie "prestiżu" miejsca, co za tym idzie cen czynszu od sprzedawców, i co za tym idzie cen towarów i usług, no bo kto ma za to w końcu zapłacić?
    10 0
    odpowiedź
    User
    Jacek
    Nikogo to nie obchodzi, a najmniej klientów. I tak nikt nie posługuje się tymi korporacyjnymi nazwami.

    Także sorry, spece od marketingu galerii. W żadnym domu w Warszawie i okolicach nie padnie pytanie "kochanie, czy możemy dziś zrobić zakupy w łestwild arkadii?" :D
    12 0
    odpowiedź
    User
    Szkoda :(
    Nikogo to nie obchodzi, a najmniej klientów. I tak nikt nie posługuje się tymi korporacyjnymi nazwami.

    Także sorry, spece od marketingu galerii. W żadnym domu w Warszawie i okolicach nie padnie pytanie "kochanie, czy możemy dziś zrobić zakupy w łestwild arkadii?"


    No jednak komórkę nikt nie kupuje już w Erze a w T-Mobile.
    Z punktu widzenia Polaka, fatalna decyzja.
    Dają nam już zupełnie do zrozumienia, że jesteśmy jedynie rynkiem zbytu, bez wpływu na cokolwiek.
    8 0
    odpowiedź
    User
    Pelvis
    celem jest podniesienie "prestiżu" miejsca, co za tym idzie cen czynszu od sprzedawców, i co za tym idzie cen towarów i usług, no bo kto ma za to w końcu zapłacić?

    Carrefour i CCC nie podniosą cen, co najwyżej się wyniosą.
    A jak nie będzie spożywki i taniego obuwia, to reszta szybko zejdzie na psy.
    3 1
    odpowiedź