Wavemaker przejmuje od Havas Media obsługę perfumerii Douglas

Sieć perfumerii Douglas rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową i działania w mediach społecznościowych. Zwyciężyły odpowiednio agencje Wavemaker i VMLY&R. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker przejmuje od Havas Media obsługę perfumerii Douglas

Wavemaker wygrał przetarg na obsługę mediową sieci perfumerii Douglas. Agencja przejmuje obsługę klienta w zakresie planowania i zakupu mediów, a jej dział WM Content zadba o działania influencer-marketingowe.

Za obsługę mediów społecznościowych (kreacja i moderacja) odpowiadać będzie VMLY&R, czyli agencja, z którą Wavemaker stworzył wspólny zespół mediowo-kreatywny na potrzeby konkursu oraz obsługi marketera.

W kilkumiesięcznym przetargu Douglas przekrojowo sprawdzał oferty zaproszonych firm. Ich nazw firma nie ujawnia.

O wyborze Wavemaker i VMLY&R przesądziły m.in. przesadziły m.in innowacyjność w planowaniu mediów digital. - Kluczowe znaczenie miał dla na wybór partnera i zespołu ekspertów myślących tak, jak my o roli mediów w kontekście omnichannelowej komunikacji marki-lidera jaką jest dziś Douglas, wychwytujących najnowsze trendy w mediach digital, a jednocześnie utrzymujących najwyższe standardy estetyczne kreacji tak istotne w naszej branży - mówi Katarzyna Mauduit, dyrektor marketingu Douglas Polska.

Dotychczas obsługą mediową Douglasa zajmował się Havas Media.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej