SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wąż Nokii na Facebooku

Agencja 180heartbeats stworzyła aplikację Nokia Snake na Facebooka, która wspiera działania wizerunkowe marki oraz promuje telefon Nokia N8.

Gra na Facebooku (apps.facebook.com/nokia_snake) została wzbogacona o tryb multiplayer. Przez miesiąc, od połowy października do połowy listopada, gracze będą rywalizować o nagrody w postaci 60 voucherów Ovi Muzyka i 2 telefonów Nokia N8.

Oprócz kampanii banerowej w portalu społecznościowym, do wypromowania aplikacji użyto zaprojektowanych specjalnie na potrzeby akcji interaktywnych postów. Umożliwiają one grę w Snake’a bezpośrednio w news feedzie każdego użytkownika Facebooka oraz dzielenie się grą tak samo, jak linkami, obrazkami czy filmami.

180heartbeats podaje, że w pierwszym tygodniu po starcie aplikacji do zabawy zapisało się blisko 10 tys. osób, a rozegranych zostało około 80 tys. rozgrywek.

Dołącz do dyskusji: Wąż Nokii na Facebooku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl