„Wbijaj do Rosska po swojego dropa” – Rossmann stawia na młodych raperów

W drogeriach Rossmann wylądował właśnie kolejny kosmetyczny drop  produktów do makijażu od Everybody London. Razem z nim wystartowała nowa kampania. Jej twarzami są raperzy Tymek i OG Kamka. Skomponowali oni również piosenkę, która towarzyszy spotom emitowanym w kinach, internecie, a od sierpnia również w telewizji.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Wbijaj do Rosska po swojego dropa” – Rossmann stawia na młodych raperów

„Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go. Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…” - rapuje Tymek w naszym najnowszym spocie. 

Promuje on ideę dropów – limitowanych comiesięcznych ofert produktów znanych marek, dopasowanych do upodobań i potrzeb młodych klientów, dostępnych tylko w drogeriach Rossmann.

Nowa kampania Rossmann

– Chcemy, by młodzi konsumenci, podobnie jak wszyscy, mówili: „Rossmann to moja drogeria”. Dlatego wykorzystujemy moc naszej marki i oferujemy najbardziej pożądane przez nich brandy, w krótkich, limitowanych seriach – co miesiąc czeka na nich nowy drop. W ten sposób marki dostępne w Rossmannie mają szeroką dystrybucję i możliwość dotarcia do młodych konsumentów – mówi Bogdan Maksymiec, chief marketing officer w Rossmannie.

Aktualny drop to ponad 30 produktów do makijażu marki Everybody London. 

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja GPD, produkcją zaś zajęła się Papaya Films.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"