We Are Social wiodącą agencją Starbucksa

Sieć kawiarni Starbucks wybrała wyznacza We Are Social na wiodącą agencję strategiczną i kreatywną odpowiedzialną za obsługę firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
We Are Social wiodącą agencją Starbucksa
fot. Shutterstock.com

We Are Social będzie odpowiadać za dostarczanie strategii społecznościowych i kampanii marek, wraz z "unikalnym podejściem do pozostawania w kontakcie z kulturą".

Trzyletni kontrakt będzie prowadzony przez agencję We Are Social London z Socialize, przejętym przez We Are Social w 2018 r., obsługującym Bliski Wschód.

We Are Social będzie współpracować ze Starbucks, aby stworzyć rewolucyjne podejście do ich strategii marketingowej w regionie EMEA poprzez nową, skierowaną do społeczności, hiperlokalną i odpowiednią kulturowo strategię kreatywną, nieproporcjonalnie budującą wartość marki i stymulującą wzrost wśród odbiorców z pokolenia Z i pokolenia milenialsów.

Proces prezentacji agencji rozpoczął się w lipcu br. Rozstrzygnięcie przetargu oznacza zakończenie pięcioletniej współpracy marki z agencją Iris.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry