WebTalk dla Oshee w social media

Agencja WebTalk zaczęła realizować komunikację marki napojów izotonicznych Oshee w portalach społecznościowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WebTalk odpowiada za przygotowywanie i realizację strategii działań marki Oshee na Facebooku, YouTubie, Instagramie, Twitterze i Google+. Zajmuje się przy tym m.in. produkcją treści wideo.

Agencja nie ujawnia, w jaki sposób pozyskała to zlecenie ani na jak długo podpisała umowę z Oshee Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK