WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu

Dostawca usług logistycznych InPost rozstrzygnął przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Do współpracy wybrano agencję WebTalk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu

Agencja zajmuje się wdrażaniem opracowanej strategii dla InPost, obsługą profili marki na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz Twitterze, komunikacją biznesową na portalu LinkedIn, a także tworzeniem treści na firmowego bloga.

Projekt z ramienia agencji jest realizowany przez zespół Adama Skrzypka, senior account managera.

Strony nie informują, na jak długo podpisały umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator