WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu

Dostawca usług logistycznych InPost rozstrzygnął przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Do współpracy wybrano agencję WebTalk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu

Agencja zajmuje się wdrażaniem opracowanej strategii dla InPost, obsługą profili marki na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz Twitterze, komunikacją biznesową na portalu LinkedIn, a także tworzeniem treści na firmowego bloga.

Projekt z ramienia agencji jest realizowany przez zespół Adama Skrzypka, senior account managera.

Strony nie informują, na jak długo podpisały umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny