SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wedel stawia na gaming marketing, szersza współpraca z Zenith

Na mocy rozstrzygniętego przetargu, producent słodyczy E.Wedel rozszerzył współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Media) w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się w planowaniu działań marketingowych klientów w gamingu.

- Widzimy potencjał dla naszej marki w gamingu, dlatego rozwijaliśmy platformę Wedel Up! którą powołaliśmy do życia w 2018 roku, uczestnicząc w jednym z największych międzynarodowych eventów – Intel Extreme Masters w Katowicach. Liczymy na to, że Zenith skutecznie pomoże nam rozwijać nasze działania gamingowe, uwzględniając wyzwania związane z komunikacją w tym zakresie oraz całościową strategię komunikacji marki - mówi Dominika Igielińska, junior branded content manager E.Wedel.

E.Wedel w ramach działań z zakresu gamingu był obecny ze swoją strefą na Intel Extreme Masters w Katowicach czy Poznań Games Arena. Ponadto, był partnerem cyklu turnieju Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.

- Gaming pojawił się w polu zainteresowania wielu marek szukających drogi do innowacyjnych rozwiązań i budowania pozytywnych doświadczeń z konsumentami. Game Lab, bazując na danych, badaniach i szerokich kompetencjach strategicznych agencji mediowej Zenith wspiera klientów w tych działaniach - komentuje Olga Stalewska, gaming strategy lead w Game Lab, Publicis Groupe.

Game Lab powstał w sierpniu 2019 roku.

Dołącz do dyskusji: Wedel stawia na gaming marketing, szersza współpraca z Zenith

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Olga i Czarek znają się na rzeczy. Możemy oczekiwać super realizacji. Gratulacje!
odpowiedź
User
Piotr
Olga i Czarek - dream team! Wyczuwam sukces!
odpowiedź
User
Bortek
Szkoda, że za lepszym marketingiem nie idzie w parze lepsza jakość produktów wedla. Co chwila nowe ciekawe produkty, ale wrażenie jakby się jadło cukier krystaliczny.
odpowiedź