Wędliny Gobarto reklamowane z nowym claimem i „świątecznym zwyczajem”

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa wędlin Gobarto (produkowanych przez Cedrob). Akcję, obejmującą internet i outdoor, przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wędliny Gobarto reklamowane z nowym claimem i „świątecznym zwyczajem”

W kampanii eksponowany jest nowy claim Gobarto: „Dzielmy się smakiem”, który zastąpił dotychczasowe hasło: „Wspomnienie dawnego smaku”.

Akcja jest prowadzona w internecie oraz na outdoorze. Potrwa do 15 grudnia.

grafika

Kreacją, strategią oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajęła się agencja reklamowa Schulz Brand Friendly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska