Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com

Dziennikarz piłkarski Mateusz Rokuszewski awansował na redaktora naczelnego serwisu Weszło.com. Zastąpił w tej funkcji Jakuba Olkiewicza, który pozostaje w redakcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com
Mateusz Rokuszewski

- Po półtora roku w roli naczelnego, czas na powrót do pisania - tak Jakub Olkiewicz uzasadnił odejście ze stanowiska redaktora naczelnego Weszło.com.

W serwisie pracuje od ośmiu lat, od rok jest też prezesem związanego z witryną klubu piłkarskiego KTS Weszło, który w minionym sezonie wystartował w warszawskiej B-klasie (to najniższy poziom rozgrywkowy) i po zajęciu pierwszego miejsca awansował do klasy A.

Mateusz Rokuszewski jest związany z Weszło.com od początku 2014 roku. Zajmuje się przede wszystkim tematyką polskiej piłki nożnej, przygotowuje cykl wywiadów „15 rund z Rokim”, w ub.r. był korespondentem serwisu na mistrzostwach świata w Rosji. Jest też obecny w działającym od półtora roku radiu internetowym Weszło FM, przede wszystkim jako współprowadzący programy „Weszłopolscy” i „Liga minus” o PKO Ekstraklasie.

Według badania Gemius/PBI w październiku ub.r. Weszło.com zanotowało 830,9 tys. realnych użytkowników i 11,23 mln odsłon. Było drugim po 90minut.pl najpopularniejszym serwisem dotyczącym głównie piłki nożnej.

Wydająca witrynę spółka WeszloCom zanotowała w ub.r. 3,55 mln zł wpływów sprzedażowych i 56 tys. zł straty netto, a siostrzana firma Weszlo Group Stanowski od października 2017 do końca ub.r. miała 4,94 mln zł przychodów i 4,9 tys. zł straty netto. 55 proc. udziałów w obu ma Krzysztof Stanowski, założyciel i szef Grupy Weszło

W ub.r. na Weszło.com uruchomiono sekcję o piłce dziecięcej i młodzieżowej, ruszył też serwis o e-sporcie eWeszło.pl. Natomiast w maju br. wystartował serwis motoryzacyjny Wjechało.com.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo