Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com

Dziennikarz piłkarski Mateusz Rokuszewski awansował na redaktora naczelnego serwisu Weszło.com. Zastąpił w tej funkcji Jakuba Olkiewicza, który pozostaje w redakcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com
Mateusz Rokuszewski

- Po półtora roku w roli naczelnego, czas na powrót do pisania - tak Jakub Olkiewicz uzasadnił odejście ze stanowiska redaktora naczelnego Weszło.com.

W serwisie pracuje od ośmiu lat, od rok jest też prezesem związanego z witryną klubu piłkarskiego KTS Weszło, który w minionym sezonie wystartował w warszawskiej B-klasie (to najniższy poziom rozgrywkowy) i po zajęciu pierwszego miejsca awansował do klasy A.

Mateusz Rokuszewski jest związany z Weszło.com od początku 2014 roku. Zajmuje się przede wszystkim tematyką polskiej piłki nożnej, przygotowuje cykl wywiadów „15 rund z Rokim”, w ub.r. był korespondentem serwisu na mistrzostwach świata w Rosji. Jest też obecny w działającym od półtora roku radiu internetowym Weszło FM, przede wszystkim jako współprowadzący programy „Weszłopolscy” i „Liga minus” o PKO Ekstraklasie.

Według badania Gemius/PBI w październiku ub.r. Weszło.com zanotowało 830,9 tys. realnych użytkowników i 11,23 mln odsłon. Było drugim po 90minut.pl najpopularniejszym serwisem dotyczącym głównie piłki nożnej.

Wydająca witrynę spółka WeszloCom zanotowała w ub.r. 3,55 mln zł wpływów sprzedażowych i 56 tys. zł straty netto, a siostrzana firma Weszlo Group Stanowski od października 2017 do końca ub.r. miała 4,94 mln zł przychodów i 4,9 tys. zł straty netto. 55 proc. udziałów w obu ma Krzysztof Stanowski, założyciel i szef Grupy Weszło

W ub.r. na Weszło.com uruchomiono sekcję o piłce dziecięcej i młodzieżowej, ruszył też serwis o e-sporcie eWeszło.pl. Natomiast w maju br. wystartował serwis motoryzacyjny Wjechało.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej