Bracia Kacperczyk w nowej kampanii whisky Grant’s

Marka whisky Grant's (Maspex) rusza z nową odsłona kampanii "Ekipa na Życie" wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków - braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bracia Kacperczyk w nowej kampanii whisky Grant’s

Nowa kampania „Ekipa na Życie” Grant’s powstała we współpracy z braćmi Kacperczyk, utalentowanymi muzykami, którzy jako rodzeństwo tworzą prawdziwą siłę zespołu i razem przeżywają najważniejsze chwile w rozwoju swojej muzycznej kariery.

Jak informuje producent, "ich niewątpliwa pasja, talent i zgranie stanowią inspirację dla kampanii Grant’s, która promuje wartość silnych więzi i wzajemnego wsparcia". Marka zachęca do trzymania się razem z ludźmi, którzy są nam bliscy, a także z tymi, których dopiero poznajemy, a z którymi od razu łapiemy wspólny kontakt. Inspiruje również do poszukiwania idealnej ekipy, która nie tylko wspiera w trudnych momentach, ale również dodaje uśmiechu i radości w każdej przeżytej wspólnie chwili.

Oprócz promowania kolektywizmu i siły zespołu celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki Grant's, zwłaszcza w odniesieniu do wariantu premium - Grant's Triple Wood 12YO. Jest to whisky wyróżniająca się unikalnym smakiem i aromatem, dzięki starzeniu w trzech różnych rodzajach drewna: beczce po Sherry, która odpowiada za intensywną nutę przypraw, beczce z amerykańskiego dębu, która nadaje subtelnej, waniliowej gładkości, beczce po Bourbonie zapewniającej słodycz brązowego cukru.Dzięki tym trzem beczkom whisky Grant’s Triple Wood 12YO odznacza się bogatym i złożonym smakiem.

W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania marketingowe w tym również emisję spotów, które zostaną opublikowane na oficjalnym profilu marki w mediach społecznościowych.

Dodatkowo przewidziano aktywacje konsumenckie w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Dla celów promocyjnych stworzone zostaną specjalnie zaprojektowane materiały POS, a także będą prowadzone działania PR.

Za koncept strategiczny oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja Peppermint. Natomiast obsługą mediów społecznościowych zajmuje się zespół agencji Social Leaders.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]